Loading...
dk

Erfaringer som Tesla Model 3-ejer med at købe tilbehør på TESERY - Sort Fredag kampagner, der ikke må gå glip af! | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
Lisa
Lisa Nov 20 '24

Kære Tesla Model 3-fæller,

Som en trofast ejer af en Tesla Model 3 er jeg altid ivrig efter at forbedre min elskede bils komfort og praktiskhed. For nylig fandt jeg nogle spændende Tesla-tilbehør på TESERY's hjemmeside, der ikke alene forbedrede min køreoplevelse men også gjorde min Model 3 mere personlig. I dag vil jeg dele min shoppingoplevelse med jer og introducere TESERY's Sort Fredags kampagner, som jeg er sikker på, I også vil være spændt på!

Shoppingoplevelse:

For det første købte jeg en højkvalitets bagagebærer. Som en rejsende, der ofte er nødt til at tage med en masse bagage, tilføjede denne bagagebærer ikke alene min bils plads, men var også let at installere og passede perfekt til min Model 3. Designet er både smart og praktisk, hvilket gør hver rejse lettere.

Derefter valgte jeg et sæt 3D-fodmatriser. Disse fodmatriser passer helt til min Model 3's indre design og giver yderligere beskyttelse mod smud og slid. De er også lette at rense, hvilket holder min bils indre ren og pæn.

Til sidst købte jeg et sæt tilpassede sædekluder. Sædekluderne forbedrede ikke alene sædekomforten men tilføjede også en ekstra beskyttelseslaget mod dagligt slid. Og deres udseende og tekstur er meget imponerende, hvilket gør mit kørerum endnu mere luksus.

Sort Fredags Kampagner:

Lad mig nu gå i detaljer med TESERY's Sort Fredags kampagner, som bestemt ikke må gå glip af!

1. **Forsinkelig rabat på hele webstedet**: Ved hjælp af rabatkoden "BFCM" kan du få 10% rabat på dit køb. Dette betyder, at hvert tilbehør du køber, får yderligere rabat.

2. **Gratis fragt ved bestilling over 149 dollars**: Hvis din indkøbskurv overstiger 149 dollars, tilbyder vi dig gratis fragt, hvilket gør dit shopping endnu nemmere.

3. **Direkte rabat ved bestilling over 500 dollars**: Hvis din indkøbskurv overstiger 500 dollars, sparer du 100 dollars med det samme. Dette er en stor besparelse, der gør dit shopping endnu mere økonomisk.

4. **Værdifuldt gavesæt**: Hvis din indkøbskurv overstiger 1200 dollars, får du et BAYU 6-i-1 gavesæt til en værdi af 299 dollars helt gratis. Dette er en meget værdifuld gave, der gør dit shopping endnu mere perfekt.

Som en Tesla Model 3-ejer er jeg meget tilfreds med TESERY's produkter og service. Tilbehørene forbedrer ikke alene min bils ydeevne men gør også min køreoplevelse mere behagelig. Og TESERY's Sort Fredags kampagner tilbyder utrolige rabatter, hvilket bestemt er en god chance for at forbedre din Tesla Model 3 og spare penge. Tøv ikke, tag chancen og gør din elskede bil endnu bedre!

Bianco
Bianco Nov 20 '24

Spam