Loading...
dk

Afviserblink-fejl? | Tesla Forum

Hilbert
Hilbert Jan 17
Overhalingsblinket virker ikke mere (ver. 2024.14.9). Jeg kan ikke få blinkeren til kun at blinke de 3 gange. Er der andre, der har været ude for samme problem. Kan nogen hjælpe? Mvh Hilbert
Ice2EV
Ice2EV Jan 17

Mener vi fik skiftet blinker armen i vores 2019'er efter 3 uger. Men det er snart laaaang tid siden......

Fruen siger det var fordi den ikke slog fra, så når man driblede ned af motorvejen med musikken kørende og linkede i vildskab 3-5 km, før man opdagede den lille grønne pil der blinkede.

P67
P67 Jan 19

Du skriver  (ver. 2024.14.9) og jeg formoder det er den aktuelle software versionen du refererer til, og hvis det er tilfældet er det en ret gammel version (seneste er 'v12 (2024.45.32.1 ......), så det lyder ikke som en fejl der har sneget sig ind i forbindelse med en software opdatering (formoder at alle m3'er får den samme opdatering uanset modelår).

MOS
MOS Jan 19

Jeg synes, jeg oplever mange, der ikke bruger blinklyset i disse tider. Men måske har de bare glemt at skift til vinter-blinkervæske? ;-)

Hilbert
Hilbert Jan 20
Tak for meldinger. Så må jeg nok hellere få opdateret og meldt fejlen til Tesla.