Loading...
dk

S3XY Button erfaringer | Tesla Forum

NOB
NOB Jan 29
  •  

Jeg har købt 4 S3XY buttons og deres ”Commander”, og er vældig godt tifreds. Bare så der ikke er tvivl, så er jeg bare almindelig kunde. Men jeg synes lige jeg vil dele mine erfaringer.

For de uindviede, så er S3XY Commander i stand til at kommunikere med bilen via OBD porten, og kan således styre ting, man ellers ikke kan styre. Deres knapper kan så kodes tll at udføre diverse hændelser. Her er hvordan jeg bruger den, i tilfældig rækkefølge

Har sat 2 knapper skjult fremme under midterkonsollen

- En knap til at åbne handskerum

- Em knap til at reducere ventilations hastigheden. Hvis du kører auto klima, kan du kun vælge ”Low” i ventilator hastighed. Hvis du kører manuelt klima kan du sætte ventilationshastigheden helt ned til 1. Med S3XY buttons kan du sætte hastigheden til 1, selv med auto klima. Personligt synes jeg det er rart, da bilen er meget lydløs, så er det træls at skulle lytte til ventilator støj...

- Min bil er M3 Highland, og derfor kommer der advarsel så snart jeg kører 2 km/t for hurtigt (EU regel). Via S3XY mobil app har jeg sat denne grænse til 15 km/t (Kan også slettes helt)

- Via mobil app, har jeg kodet, at hvis jeg holder bagerste venstre dørhåndtag åbent i 3 sekunder, så låses ladeporten op.

- AutoSteer starter nu automatisk efter vognbaneskift (hvis det allerede var sat)

- Kan nu reducere regenerering til 0%, 25%, 50% eller 75%, så jeg kan slide/rense bremserne lidt

- Lys-bjælken i kabinen lyser nu rødt, hvis jeg forsøger et vognbaneskift hvor der ikke er plads (blindvinkel indikator)

- Lys-bjælken i kabinen lyser nu blåt, hvis der er ”AutoSteer nag”

- Da bilen ikke har ”stilk”, regner jeg med at købe deres stilk, når den kommer på markedet.

Forummets indlæg er redigeret af NOB Jan 29
KimT
KimT Jan 30

Har kun commander. Den er koblet op imod ScanMyTesla/scan my T3SLA til udlæsning af canbus data (streamer til Teslalogger)

- den er sat til at tænde baglys

- jeg kører med Chill mode, så jeg har kickdown aktiveret, så chill mode deaktivers hvis speederen trædes i bund (og aktiveres igen når speederen slippes)

- Og da vi var på ferie i sommers, brugte jeg app'en fra bagsædet til at aktivere/deaktivere rear vent

Forummets indlæg er redigeret af KimT Jan 30