Loading...
dk

Nyt 12V batteri eller? | Tesla Forum

PeterE
PeterE May 23
Nogen som har set dette før? Jeg bestiller selfølgelig service…

Kom umiddelbart efter en factory reset, som jeg kun gennemførte fordi ladeklappen ikke åbnede…
MOS
MOS May 23

Det hjælper nok at fylde sprinklervæske på ;-)

Men det kan også være, der er noget andet galt...

Fejl i batterisikringen gør nok, at den ikke tør at trække for høj strømstyrke, hvilket så begrænser acceleration og topfart. Men lidt sus... at fejlen kom lige efter en factory reset. Jeg ville nok også få Tesla til at kigge på den.

PeterE
PeterE May 24
Tak Mark :) 

Og i dag - vupti - er alting fint igen, lidt som i de gode gamle dage :))) Jeg beholder nu support aftalen og får Tesla til at kigge på loggen.

God weekend folkens.

P

lindolrik
lindolrik May 26

Jeg havde i 2022 da min M3 var 2 uger før den blev 2 år gammel en næsten lignende fejl.

Da den ikke ville starte igen efter første stop, blev den hentet  af Falck.

Fejlen viste sig at være varmelegmet (eller hvad det nu hedder) som blokkerede for strøm til at køre.

Blev skiftet på garantien.

Ved ikke om det kan være en beslægtet type fejl.

Min nr. 2 M3 har varmepumpe så den får nok ikke samme felj.

PeterE
PeterE May 27
Tesla Mobile/Ranger var forbi og jeg fik rekonfigureret overvågningen af den der sikring som åbenbart holder længere end man gættede på oprindeligt. 

Nåh ja, og så kan jeg være træt at Elon Musk og det har jeg været længe - men jeg er altså vild med Tesla Service og det er vist unikt at bestille hjælp i weekenden og allerede have hjælpen ude i indkørslen tirsdag morgen. 
Forummets indlæg er redigeret af PeterE May 28