Loading...
dk

Salg af Tesla S P85 fra august 2014 | Tesla Forum

TeslaErSundt
TeslaErSundt Jan 8 '15

Kære alle, hvis der er nogen, der er interesseret i at købe en fremragende Tesla S P85, så tage endeligt fat på mig.

Detaljer om bilen:

• Jeg elsker den, men nu hvor der kommer en model med firehjulstræk så må jeg desværre sælge den
  • Rød med sort glastag
  • Fuld batteripakke
  • Røde, markerede bremser
  • Kun kørt ca. 9,000 km
  • Havde oprindeligt problemer med soltag og ridser i en skærm, men begge er ordnet på et autoriseret værksted/Tesla - ellers i perfekt stand og fremstår som ny

Jeg ligger den til salg på Bilbasen, hvis der ikke er nogen, der melder sig her.

Mht prisen, så lader det til, at jf Bilbasen, så skal den ligge omkring kr. 750.00-775.000 men hvis handelen hurtigt kan ske via Teslaforum uden mæglergebyrer etc. så kan jeg godt slå af i prisen.

Og her er den fulde udstyrsliste:

19" hjul

85 kWh Performance Model S

Alcantara-headliner

Dobbeltladere

Fire år

Hattehylde

Mat Obeche træpanel decor

Panoramisk glastag

Parkeringssensorer

Rød CEE Adapter

Rød multicoat lakering

Smart luftaffjedring

Sorte tekstilsæder

Supercharger

Tech-pakke

Tesla røde bremskalibre

Forummets indlæg er redigeret af TeslaErSundt Jan 13 '15
TSLAP85D
TSLAP85D Jan 8 '15
@teslaersundt måske en fuld udstysliste kunne hjælpe lidt :-) der er vel andet end bare soltag? ;-)
Broberg
Broberg Jan 8 '15

Du må jo have en fuld liste fra tiden hvor du bestilte den....OG nogle billeder af vidunderet ville måske heller ikke skade på salget :-)

TeslaErSundt
TeslaErSundt Jan 8 '15

Jeg smækker den fulde liste ind lidt senere i aften, men My Tesla var nede tidligere i dag, så jeg kunne ikke logge på.

TeslaErSundt
TeslaErSundt Jan 8 '15

Så fik jeg lagt den fulde udstyrsliste på, se foroven i første indlæg

DeaconWP
DeaconWP Jan 8 '15

God sammensætning af bil, lige i min smag. Pånær dobbelt laderen, som jeg ikke ville købe. Jeg kan ikke se, hvad det koster at sælge bil på Bilbasen. Og jeg synes de er lidt ved siden af, når de skal vurdere min Chevrolet Spark. Nogen der kan konkretisere, hvad det koster at bruge Bilbasen? (og hvad jeg så kan spare?)

Og må jeg spørge om, hvornår den er fra?

EDIT: Dumme mig, det står jo i overskriften…. suk.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 10 '15
Kristian70k
Kristian70k Jan 8 '15

august 2014 synes jeg så tidligere :) har DL.. Synes det er kanon, men jo det er ikke meget jeg har brugt den endnu.. kan jo være det kommer :)