har ikke fået nogen beskeder.. eller nogen opdatering.. men holder meget tæt på huset i dag :)
har ikke fået nogen beskeder.. eller nogen opdatering.. men holder meget tæt på huset i dag :)
HUSK nu på gutter: AT DET ER random udsendelse batchvis, og har intet at gøre med WiFi forbindelse. Tesla bundler bestemte VIN numre (mere eller mindre random) og udsender herefter opdateringen løbende over 1-2 måneder. Så der er ingen grund til at klemme sig tættere på husmuren, med risiko for at få en tagsten i kølerhjelmen i aften eller imorgen....;-)
@Hookmaker,
Ved du hvorfor det er, at de ikke bare gør, så man selv kan vælge at downloade versionen, når den bliver frigivet? Lidt ligesom Apple gør det! (og stort set alle andre producenter af software)
Det er jo ikke en Beta versioner de frigiver (går jeg ud fra)
Gætter på det er for at undgå overbelastning af deres server, samt for at kunne bremse opdateringerne, hvis det viser sig at være nogle fejl / mangler af grove slags.
@Claus, nej det ved jeg ikke, men du kan læse side op og stolpe ned på Teslaownersclub forum om dette. Der kan nok ikke være nogen tvivl om, at der er et vist element af sikkerhed i det, så man aftester altså fejl undervejs.
De startede med at rulle den ud den 6/1 her fik jeg den, samt en mail med hvor der stod at jeg skulle huske at opdatere min Mobil App, før alle funktioner virkede, igen den 8/1 fik jeg endnu en opdatering med en lille rettelse jeg havde indrapporteret, angående højre spejl den fejl er nu løst :) GO TESLA
lidt akavet parkering med fast strøm :)
jeg vil så gerne have den nye opdatering :) sjovt når bilen er perfekt som den er.. undre mig stadig over man så lige pludselig får gang i alt den ekstra hardware :) så bliver bilen igen den fedeste bil på planeten :) (det var den også før :))
@Kristian:
Din stakkel, du er værre en min dreng på 6 op til jul :)
Håber den snart kommer til dig. (Kan sagtens forstå dig, venter også spændt. Dog i første omgang på bilen)
ja den er helt gal Claus.. men det er også fordi jeg aldrig fik de efterfølgende updates i version 6.0... vil have det nyeste :) software that is :)
Bare lige til orientering inden i tror i får opdateringen dagen efter den er frigivet.
Der kan gå lang tid - nogle gange er den der dagen efter og (ofte) går der lang tid inden den rammer lige netop din bil (2-4 uger). Enkelte biler går der flere mdr. før den rammer