Fik lige en push meddelelse fra Connectt appen om at der netop er åbnet en SC i Aarhus :-)
Fik lige en push meddelelse fra Connectt appen om at der netop er åbnet en SC i Aarhus :-)
Rigtig dejligt at høre. Så kommer den sikkert på kortet snart. Hvad adresse har den?
Har du set, at Tesla nu skriver, at Superchargere også er for folk i tætbebyggede områder, hvor hjemmeladning kan være svært? Lige noget for Aarhus kunderne.
Egentlig lidt sjovt og underligt - for den Superchargerstation har aldrig været en del af planen for de danske stationer - heller ikke selvom man kigger helt hen til 2016.
Men den ligger vel i forbindelse med det kommende serviceværksted i Århus og er kommet ind ad den vej?
@Genild: Har så sent som i morges mailet til SuperCharger teamet, og sagt at der lå en Quick-Win netop der.
Ken: Hæhæ - ved du som om chargeren ligger i forbindelse med deres værksted i Århus?
@Genild: Yes, Der var trukket kabler i forbindelsen med åbningen af shoppen deroppe, og havde en snak med teknikkerne i Køge - dem der laver jord m.v. - der fortalte de skulle til Århus..
Typisk! Jeg spurgte lige Kiefer, om han gad gå ud efter noget toiletpapir i containeren, fordi vi helt sikkert løber tør i morgen tidlig, hvor ingen har tid og lyst til at gå ud efter det. Nej, han skulle i hvert fald ikke ud, for det regnede, var koldt, mørkt og han havde ikke tøj på. Få minutter efter læser han, at der skulle være åbnet en SC i Aarhus og vupti var han i joggere, sjoskere, ude af døren og kørt, for man skal jo ikke være den sidste til at se den nye SC.
God aften,
Ida
Ida: Hæhæ - send ham en sms og mind ham om at tage toiletpapir med hjem :-)
Ken: I min optik forklarer det hvorfor denne pludselig er kommet til. Den jeg selv savner lidt er den i Esbjerg og ellers kunne det være rart med en længere nord på ved Holstebro eller Lemvig - man er lidt overladt til sig selv hvis man skal langt vestpå og tilbage igen, og det levner ikke megen plads til sjove demoture med mindre man kan låne "en varm ende" derude.
Typisk! Jeg spurgte lige Kiefer, om han gad gå ud efter noget toiletpapir i containeren, fordi vi helt sikkert løber tør i morgen tidlig, hvor ingen har tid og lyst til at gå ud efter det. Nej, han skulle i hvert fald ikke ud, for det regnede, var koldt, mørkt og han havde ikke tøj på. Få minutter efter læser han, at der skulle være åbnet en SC i Aarhus og vupti var han i joggere, sjoskere, ude af døren og kørt, for man skal jo ikke være den sidste til at se den nye SC.
God aften,
Ida
Perfekt!!
Ja, han kommer nok slukøret tilbage. Med toiletpapir til at tørre øjnene og næsen med. For der er da ikke nogen der har set den endnu??
Tak for smilet, Ida.
Der er da 2 kabler klar. Du skal vel bare sætte et kabel på + og et på - polen for at lade den op? :P
Simon: Mjoe det er nok rigtigt nok, jeg kunne bare ikke finde CP og PP forbindelserne. Men selvfølgelig et 0,5mm2 kabel kunne godt være svært at finde i mørke og mellem jord, sten og grus :-)
Efter at have taget billedet vendte jeg mig om og tog et hurtigt billede af bygningen bagved, mon det er Tesla kommende servicecenter:
Hvis det er tilfældet at, det er det nye SC, så har de nok en anelse travlt, hvis det skal være klar til marts...
/Martin
@Kiefer, super med en hurtig udrykning så vi kan få fakta til folket.
PS: Huskede du at få toiletpapir med ind ?