Nogen der har bestilt denne? Fed hvis man ikke har brug for pladsen.
Har kørt en Mercedes Benz S Class 400 Hybrid på en lang tur igennem tyskland sidste år, og må indrømme at den massage funktion den har er luksus, og vil være rar i en Model S.
Men det er nok ikke noget jeg vil sparke mig selv over benet hver dag, at jeg mangler.
Baronen. Jeg forstår 100 %, hvorfor du vil tilvælge denne nyhed. Det er da den største forbedring der har været på S modellen længe.
Og det er jo kun 36.000 kr ekstra, for at få de lækre stole, og det jeg vil kalde 3 zoners klima anlæg. Det er jo inklusive, det man har brug for/ er noget værd, fra vinterpakken. Og har man alligevel bestilt interiør pakken er det kun 10.000
Jeg napper også executiv sæderne. Jeg har altid syntes det var et skodbagsæde. Fatter egentlig ikke en minister har kunnet sidde bagi endsige foretage noget arbejde.
Jeg lægger mærke til at man så ikke kan vælge børnesæder bagi - er det mon fordi de så ikke kan lægges ned? - For så vil jeg ikke have det!
Hookmaker: Det lagde jeg også mærke til, jeg troede i første omgang at det var fordi jeg havde forsøgt at konfigurere en P85D med de nye sæder for at se prisen.
Men hvis man skal have børnesæder bagi, er det måske ikke samme kundegruppe der køber ekstra lækre bagsæder for at sætte børnesæder fast i dem med ISOFIX beslagene :-)
Deacon: Enig, hvis man alligevel vil have interiørpakke og vinterpakke ligger det lige for at sætte de ekstra lækre sæder i også, husk du også før en midterkonsol bag med i prisen, noget mange har ønsket længe.
/Martin
Jeg har nu talt med Freemont og Executive sæde konfigurationen kan IKKE foldes ned! Hmmm, ny tænkeboks.....!
Aha, vælges de lækre bagsæder, kan der ikke "opgraderes" til 6 sæder.
Bagsædet skal ikke lægges ned normalt, for at kunne bruge de bagudvendte. Må være fordi de fylder mere bagud i bagage rummet, og der så ikke er plads til dem, når luksus sæderne er monteret.
Men der må være plads til autostole i de nye bagsæder. Så max 4 personer i en top lækker S model.
Svigermor, jeg kan ikke have dig med mere!. :-) :-) ? :-( ?
Generelt er bunden jo høj i Tesla pga. batteripakken. Hvilket gør, at der ikke er meget højde på bagsæderne, og derfor den manglende støtte.
Sikke flotte billeder der er på det nye Design studio. Hvis man vælger interiør, sæder i læder, next gen, er der billeder med den nye midterkonsol der også. WOW…. Og sikke som forsæderne også ser tæske godt ud.
Det kommer frem, hvis man har valgt executive sæderne, inden man vælger next gen sæderne.