Loading...
dk

Keyfob læderetui fra abstract ocean | Tesla Forum

SQLCPH
SQLCPH Jan 14 '15
Har netop fået denne hjem. Med fragt alligevel 180 kr men kan varmt anbefales. (Håber link og billede vises herfra iPhone)

http://www.amazon.com/...CUR07KRFRJLTW8BYHXIA
Kiefer
Kiefer Jan 14 '15

SQLCPH: Jeg fik silikoneudgaven af min hustru i julegave, også fra abstract ocean, den kan helt klart også anbefales.

/Martin

Werge
Werge Jan 14 '15

Har også overvejet dette mange gange, men kan ikke få mig selv til at pakke den flotte keyfob ind.
Den er ligesom blevet en del af mig. Hjemme "holder" den på en lille kommode og ser godt ud når den ikke er i brug. På arbejde får den lov at ligge på bordret foran mit tastetur så jeg kan se på det hele dagen (ligesom billederne af børnen engang gjorde).

//Werge

kajakaj
kajakaj Jan 14 '15

En værdifuld ting at have liggende fremme. Giver et pokkers bøvl hvis man mister en og også en temmelig stor udgift. Er lidt hys med nøgler - en meget personlig ting, som jeg altid opbevarer på mig eller har låst inde. Forsikringsselskaberne kan også nægte at dække indbrud eller tyveri, hvis man ikke kan redegøre for sine nøgler.

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Jan 14 '15
Werge
Werge Jan 14 '15

Ja, kommer der en tyv ind om natten og snupper min Keyfob, så står jeg nok ikke så godt, men måske jeg er heldig han så ikke kommer ned i soveværelset og vækker mig og konen.

Mht ny nøgle, så læste jeg en "undersøgelse" fra Norge om hvad det kostede at få en ny nøgle til forskellige biler. Og hvem vandt...igen...
Tesla var klart billigst.

Hookmaker
Hookmaker Jan 14 '15

Silikone modellen er de andre langt overlegen - og den ser kanon ud, om man så vælger "stealth" eller pink...;-)

tintin
tintin Jan 14 '15

Min P85D har lige forladt fabrikken men kom til at tænke på nøgler da jeg læste disse indlæg. Får man kun en nøgle med? og hvis kan man så bestille extra hos Tesla Dk? Troe ikke jeg kan holde konen fra Teslaen selvom hun får Roveren for sig selv

Hookmaker
Hookmaker Jan 14 '15

@Tintin, der følger selvf. 2 FOB's med - men du kan jo altid køre med tlf.....;-)

De FOB pockets Tesla leverer med er noget ubrugeligt Neopren skrammel (efter min mening) du kan derfor købe hos AbstractOcean, eller eks.vis. Amazon. Dem i silikone er (tror jeg nok) vi flest der bedst kan lide - de er super.

kajakaj
kajakaj Jan 14 '15

smartphonen som key er kun en nødløsning. Besværligt at skulle taste en kode for at kunne starte bilen og man mangler jo også den håndfri betjening, som man har med i Tech-pakken. Men fin løsning, hvis man lige står uden sin nøgle. Virker dog ikke hvis man holder på en færge eller i P-hus pga. manglende 3G-forbindelse til bilen.

tintin
tintin Jan 14 '15

Tak for svarene. 2 nøgler må kunne gøre det. Er lige nu ved at grave op hen til garagen, elektrikeren kommer i morgen og trækker kraftkabel 

JP
JP Jan 28 '15

Jeg kan ikke få lov at bestille fra ~~Abstract Ocean  ocean på amazon.com. Den siger at de ikke kan sendes til mit land... Nogle der har forslag til hvad jeg gør forkert? Det er silicon pockets og nummerplade lys jeg prøver at bestille.

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 28 '15

Købte selv et par stykker på ebay den anden dag. Det fungerede uden problemer. Vær dog opmærksom på at hvis du bestiller flere  de skal bestilles ad 2 omgange hvis ikke du vil risikere at betale told og moms af varen. 

 

 

http:///...;hash=item43caa0e81d

 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 28 '15
kammersgaard
kammersgaard Jan 29 '15

Jeg bestilte bare 4 stk. direkte fra Abstract Ocean, uden problemer :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 29 '15

Ja det kan man selvfølgelig også gøre bare man er opmærksom på at hvis pakken bliver taget i tolden så kan det hurtigt blive nogle dyre fobs ;-)