Har prøvet det samme hvor det tissede ned med vand på passagersædet:

Tesla kunne ikke finde noget problem efterfølgende da jeg bad dem om at kigge på det, og bilen har kun gjort det den ene gang. Jeg ved ikke hvor vandet kom ind fra, men fra soltaget det kom det. Jeg tror jeg kunne have fyldt en kaffekop med vand...
/Martin
Hvordan ser det ud med soltaget generelt? Hvis jeg søger lidt kan jeg se nogen har nogen problemer med støj. Soltage har det med at volde problemer for mange bilfabrikanter. Specielt efter et par år. Jeg ville gerne have det, men også lidt nervøs omkring de ekstra bevægelige dele, etc. Bare mere der kan gå i stykker og/eller skal serviceres.
Men kan self også være der bare var nogen børnesygdomme i starten som sidenhen er fikset.
Synes der siges at bilerne med soltag har mere loftshøjde ved bagsæderne. Er det rigtigt?
Har du brug for soltag på bagsædet, skal du være opmærksom på, at det så er soltagets kant, som nakken rammer, når man læner hovedet tilbage. Og ikke nakkestøtten.
Det vil så også være den kant der rammer hovedet, hvis man rammes bagfra af en anden bilist.
Så er du så høj, at du har brug for soltaget på bagsædet, vil du ikke have noget sikkerhed i nakkestøtten.
Ok, det lyder både godt og lidt bekymrende. Må lige se begge modeller og prøve at sidde på bagsædet. Bare det ikke er værre end min A5 som også går ned ved bagenden pga den coupe form. Tak.