Loading...
dk

SuperCharge i Hamborg, hvor hurtig? | Tesla Forum

gw
gw Jan 17 '15

Hejsa teslafolk

Superchargerne i Hamborg ved servicecenteret, er de lige så kraftige (120-135kW) som normale superchargers ?

Renedyhr
Renedyhr Mar 4 '15
Var de ikke gået i gang med at bygge en rigtig SC ved Hamborg?
gw
gw Mar 4 '15
Jeg tænkte faktisk her den anden dag at jeg synes det lignede de har lavet SC planerne om i Tyskland. Har ikke noget specifikt data på det, men synes bare at huske der var planlagt flere over mod Berlin. Ved ikke om den mindre succes i Tyskland gør at de laver færrere (selvom der stadig er mange)
Hookmaker
Hookmaker Mar 4 '15

@GW - nej jeg oplevede max. 60 KW - selvom jeg var alene og havde 0 batteri.

@Rene- jo, men arbejdskonusen er taget væk igen???

user_1053
user_1053 Mar 5 '15
Ja, det viste seg å være "falsk alarm". Det viste seg å kun være noe annet lokalt elektrisk gravearbeid. Det kan ha vært noe nedgravd lokal høyspent som skulle ordnes som en forberedelse til supercharger arbeidet. Selve superchargeren er ikke påbegynt.
Renedyhr
Renedyhr Mar 10 '15

Ser ud som om de endelig er gået i gang med at bygge en rigtig SC i Hamborg :-)

Forummets indlæg er redigeret af Renedyhr Mar 10 '15
Kiefer
Kiefer Mar 11 '15

Renedyrh: Er det ikke samm lokalitet der hele tiden har været i spil?

Mneg jeg vil mene det vil/kan give en masse kunder til hotellet fra f.eks. vores norske naboer der synes de har kørt længe nok når de først er nået igennem Hamborg. 

JEg synes personligt det er fint at den ligger efter og ikke før, jeg synes det er bedst at komme igennem tunellen og så holde pause, end at skulle holde pause før og så derefter risikere en lang kø for at komme forbi Hamborg.

/Martin

Sithfury
Sithfury Mar 11 '15

Uhhh!! nu med billede! http://tff-forum.de/...=1453&start=5680

Maho
Maho Mar 11 '15

HALLO! :-) Nogen som ved om den er "up and running", og hvad den præcise placering er.... Skal på skiferie om 2 uger...... Gud ved om man kan nå derned fra KBH via Rødby/Puttgarden..... Det er liiiige til øllet :-)

Forummets indlæg er redigeret af Maho Mar 11 '15
Maho
Maho Mar 11 '15

Nå, fandt adressen, så langt så godt..... Der er 124 km fra SuC Køge til Rødby, og 164 km fra Puttgarden til den nye SuC i Hamburg.... = 288 km..... Det burde vel ikke være et problem? Hvad tænker I?

Maho
Maho Mar 11 '15

Ja, hvis der er strøm på....?

Junior
Junior Mar 11 '15

Ellers ville de vel være afdækkede, som de bagerste 4?

Maho
Maho Mar 11 '15

tja tjo tja tjo, hvem tester :-)?

Junior
Junior Mar 11 '15

Der må være nogle på det tyske forum, så enten har testet eller kan klare det ;)

Hookmaker
Hookmaker Mar 11 '15

Billedet tilhører IKKE den ny SuC,  -men derimod SuC Emsbüren på vej mod Holland!

Renedyhr
Renedyhr Mar 11 '15

Ja billedet viser en udvidelse fra 4 til 8 stander i Emsbüren.