Loading...
en

Import af Tesla Model S

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 26 '15

Til dem dem som kunne være interesserede i at importere en Model S og spare sig selv for en del af det praktiske fandt jeg denne annonce på Bilbasen:

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla/model-s/285-kw-85/2370540

Kiefer
Kiefer Jan 26 '15

Jeg tror du skal tage den pris der står i annoncen med et vist gran salt samenlignet med det viste billede...

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Jan 26 '15

Tja, hvad skal man sige. Han har haft 2 biler på - der efter sigende stod hos "samarbejdspartner" i Tyskland - til en helt anden pris. Han siger også de har stor erfaring med import af Tesla. Nå - men det er jo ikke den første der har det....;-)

SuneH
SuneH Jan 26 '15

Jeg mener det er useriøst af Bilbasen at acceptere sådan en annonce, som jo reelt ikke er for en konkret eksisterende bil, men derimod bare er en form for annonce for importfirmaet. Annoncen siger jo bare at "kontakt os, så må vi se om vi kan finde en bil til dig" - det burde være en banner-annonce el. lign i stedet for at den dukker op som et søgeresultat når man søger efter en Tesla.

I en af deres annoncer star der også "bilen hentes først hjem når bindende aftale er underskrevet" - dvs man skal binde sig før man får bilen at se?? Dvs den kan have en skramme/rids i lakken eller plet på indtrækket, som man først ser når man får den. Igen useriøst i min verden - navnlig når vi ikke taler en brugt Twingo til 29.995 men derimod en luksus sedan til små 700.000.

DeaconWP
DeaconWP Jan 26 '15

Jeg vil holde med Jer alle i, at man skal være doven eller uvidende, hvis man vil bruge dette firma som indkøbsformidler.

Men nogen vil jo nok synes det er nemmere. Og det er så det, dette firma lukrerer på. Og lever af.

Hookmaker
Hookmaker Jan 26 '15

Jeg har tidligere kontaktet bilbasen vedr. et andet "svindelnummer", intet svar tilbage - de er tilsyneladende ligeglade.

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 26 '15

Ja det er da temmeligt useriøst hvis det sådan det forholder sig...