jeg har flytter denne tråd
Citat:Jb
Jeg var lige forbi p-pladsen ved Århus butikken og tog lige et par billeder :-).
Nu er de gået igang med at sætte ladestander op udenfor butikken. Der bliver vel minimum 4 stk. Vedhæftede:
det der det er sku fedt :) gad vide om en round trip til esbjerg nu kan klares med at lade hjemme til 100% for på hjemvejen kan lade i århus
Hej #jb
Jeg var forbi Aarhus for 1 uge siden der fik jeg af vide at der vil være 6 SC
Er der andre der ved noget om det?
Vi har herhjemme fået denne mail:
Danmark Supercharger Tour
Prøvekør Model S
Supercharger-netværket i Danmark har udviklet sig hurtigt, siden den første station åbnede i Middelfart i maj sidste år. Nu tilbyder vi prøveture ved alle syv Supercharger-stationer, på en Supercharger Tour tværs over Danmark. Gå ikke glip af muligheden for at prøvekøre den prisvindende Model S, når vi kommer til en by nær dig. Klik en af de nedenstående links, og book en prøvetur i dag!
Kastrup | mandag 2. februar
Køge | tirsdag 3. februar
Middelfart | torsdag 5. februar
Rødekro | fredag 6. februar
Århus | søndag 8. februar
Randers | mandag 9. februar
Hjørring | tirsdag 10. februar
Er der nogle der har luret hvor de sidste 2 skal være, hvis vi skal op på de 6 SuC?
/Ole
Leth: Igen taget med en iPhone er mit gæt :-)
Jeg kan anbefale lige at hive billedet ind i iPhoto og klikke save, så vil det vende rigtigt når du uploader.
/Martin
Jeg kan simpelthen ikke få hænderne ned over de billeder, 6 stk er så meget bedre end jeg turde håbe på. Jeg bor 4 km væk, derudover er det på vej på arb.
Kom nu med den 85D :)