Loading...
dk

Tesla Supercharger Aarhus | Tesla Forum

SimonHN
SimonHN Feb 9 '15
Er der plads nok til at man kan komme ind imellem huset og standerne? På højre side af billedet? :)
Kiefer
Kiefer Feb 9 '15

Ja, det vil jeg umiddelbart tro, at man godt kan holde på begge sider af standerne og komme til fra både den ene og den anden side.

Jeg lagde mærke til at der mangler stadig rigtig meget på service centeret før det kan åbne, jeg vil tro de bliver en anelse pressede vist det skal åbne til marts, men selvfølgelig smider man folk nok på opgaven såe...

/Martin

kajakaj
kajakaj Feb 9 '15

Jeg bestilte service i uge 11 i Århus, men værkstedet bliver væsentligt forsinket, så jeg får besked når det er klar. Der går 6 teknikere i Kbh. der er klar til at starte i Århus, men det bliver desværre nok ikke i marts.

Kiefer
Kiefer Feb 10 '15

Nej, marts er vist utopi, man kan lige skimte på billedet jeg uploadede før hvor langt de er med servicecenteret. De 6 medarbejdere ville nok fryse bagdelen langt væk hvis de åbnede nu ;-)

/Martin

Stuckmann
Stuckmann Feb 10 '15

MrsLarsen

Husk at jo mere det bliver hevet i romaskinerne jo mere strøm er der til SuC ;) 

gw
gw Feb 10 '15

Normal ladehastighed?

gw
gw Feb 10 '15
Randers er 135? Århus 120?
Kiefer
Kiefer Feb 12 '15

Ifølge Tesla kan jeg køre til service med bilen i Århus nu:

Måske nogen der er lidt tidlig ude med en opdatering af hjemmeside? ;-)

/Martin

egernmus
egernmus Feb 13 '15

Jeg ringede til servicenummeret i Århus forleden dag for at bestille tid til serviceeftersyn, men røg bare videre til en international telefonpasser. Han lovede, at jeg ville blive ringet op af de lokale folk, men det er ikke sket endnu.

@Kajakaj: Hvordan fik du booket tid i Århus? Og har de sagt ok for, at du måske når ud over de ekstra 1600km/30 dage, inden de bliver klar i Århus?

/ Eva

Kiefer
Kiefer Feb 13 '15

egernmus: Når man har set byggeriet derinde, så er man vist lidt mod bedre vidende at forsøge og booke en tid i Århus endnu.

Men selvfølgelig skulle det vel prøves, når de nu skriver de er åbne, det havde jeg nok også selv kunnet finde på :-)

/Martin

egernmus
egernmus Feb 13 '15

Kiefer, jeg har ikke selv set byggeriet... Men det kan altså ikke passe, at vi skal køre helt til Kbh - igen! - for at få serviceeftersyn, når vi blev lovet ved køb af bil (og serviceplan!), at der kom servicecenter i Århus i starten af 2014!

Så bliver de altså nødt til at se stort på kravene om, at eftersynet skal være inden for 1600 km af de 20.000 og senest 30 dage efter 1 år og vente med at lave eftersynet, til de har åbnet i Århus....

/ Eva

Forummets indlæg er redigeret af egernmus Feb 13 '15
kajakaj
kajakaj Feb 13 '15

:@Eva: Jeg har fået lov til at vente med 20.000 km eftersyn til Århus åbner servicecenter. Jeg mister ikke retten til eftersyn selv om der går over 30 dage eller vi kører mere end 1600 km inden eftersynet. Tesla planlægger en Ranger-tour i næste uge, hvor jeg er blevet tilbudt servicebesøg, men jeg har ikke umiddelbart noget der ikke kan vente til eftersynet.

Kiefer
Kiefer Feb 13 '15

gernmus: Jeg er bestemt ikke uenig, men vi kender jo alle godt Tesla og tider, så starten af 2014... ja vi blev først lovet slut 2013... men nu mener de trods alt selv at det er åbnet ;-)

kajakaj: Jeg forstår ikke hvorfor de ikke har gjort mere brug af ranger for os her i Jylland, de kunne jo sagtens sige at i dag og hele ugen frem holder vi til på den og den adresse og så kunne man aftale tidspunkt for små rettelser og serviceeftersyn til dette.

OG hvis de alligevel har 6 mand gående fra Jylland i København, jamen så er det da bare at få fyldt bilerne og sendt dem over bæltet...

/Martin

kajakaj
kajakaj Feb 13 '15

@Martin: Jeg har tidligere spurgt på rangerservice pga. manglende serviceværksted i Århus, men det er blevet pure afvist. Situationen er en anden nu, hvor der går 6 teknikere og venter på at starte i Århus. Det er derfor de nu laver en rangertour, for at lette det pres der bliver når Århus åbner. Kunne dog være rart, hvis de fandt et værksted, så rangeren kunne arbejde indendørs i stedet for i carporte og indkørsler.

Sider: « 1 2