Her til morgen kunne min app ikke forbinde til bilen ("Waking car" forever) - har prøvet begge vores iPhones. Bilen er "vågen" :) Nogen i samme situation?
Her til morgen kunne min app ikke forbinde til bilen ("Waking car" forever) - har prøvet begge vores iPhones. Bilen er "vågen" :) Nogen i samme situation?
Samme her, vi kunne ikke få kontakt til bilen før ca. klokken 8:30 her til morgen.
Her var beskeden dog "Could not connect"
/Martin
samme her ogsaa
Var saa kold at vinduerne sad fast, mega surt ikke at kunne forvarme.
Jeg ved ikke om det er det samme på iPhones, men min samsung mini laver ret tit det nummer. Her har jeg fundet ud af at hvis jeg slukker telefonen og tænder den igen, så hjælper det hver gang. Men det plejer også at hjælpe bare at gå væk fra tesla appen og så google noget på telefonen, og så prøve appen igen. Min kones store samsung har ikke det problem, så jeg tænker det er noget med den lille samsung og appen der ikke spiller godt sammen.
mvh Guy
Har prøvet flere gange i løbet af dagen, samme resultat ("waking ...") Er ret sikker på det ikke er min iPhone app den er gal med. Kan for øvrigt ikke komme igennem til Tesla på telefon? Hvad sker der?
Det er meget normalt at Tesla en gang i mellem kludrer rundt i deres servere, så man ikke kan forbinde til bilen...
/Martin