@Jesperbang: Du skal sætte den til ladning, men du behøver ikke at starte opladning via App'en. Den sørger selv for med jævne mellemrum at starte opladningen så den holder niveauet. Det har jeg prøvet med mine mange gange under længere rejser.
@Jesperbang: Du skal sætte den til ladning, men du behøver ikke at starte opladning via App'en. Den sørger selv for med jævne mellemrum at starte opladningen så den holder niveauet. Det har jeg prøvet med mine mange gange under længere rejser.
En spændende ny udvikling vedrørende opladning af batterierne.
Konklusionen: Brug SuC så meget som muligt!
Og som jeg tidligere har konkluderet: lad stærkt!
Når jeg er på job, bruger jeg ikke bilen i 4 uger, og der stå den med stikket i hele tiden. Jeg kan se på min app. at den lander stort set hver anden dag, når den har en drop fra 363km til 355km så lader den sig selv op til 363 igen. om jeg skal lade batteriet køre næsten flad, eller lade den selv bestemmme i forhold til levetid på batteriet, ja der kan jeg komme lidt i tvivl hvad er bedst. Sælgeren fra Tesla, sagde jeg skal bare lade det side i, men er det en vide han har fået fortalt, eller kan det bare være hans personlige holdning.?