@NielsHP, måske er vi Tesla shipmates så :) Min gik også til "in transit" på cirka samme tidspunkt som din, et par dage før. Så mon de er med samme skib herover...
@NielsHP, måske er vi Tesla shipmates så :) Min gik også til "in transit" på cirka samme tidspunkt som din, et par dage før. Så mon de er med samme skib herover...
@Klaus_:
Lyder meget sandsynligt.
Anna kunne ikke fortælle, hvilket skib bilen er med (lyder som policy. De har gjort det før i tiden, svjv).
Man kan nok finde skibet på http://www.marinetraffic.com - spørgsmålet er bare hvilket af dem det er, og om det har forladt kajen endnu. Mon ikke sådan en overfart tager en 3-4 ugers tid? Så er spørgsmålet hvor lang tid der går for bilerne at komme med tog til østkysten, før de lastes, og skibet generelt er lastet.
Er der nogen der ved om de sejler gennem Panamakanalen eller bliver transporteret til østkøsten først ?
Torben_E
TorbenE: Mig bekendt ryger de på et tog til østkysten og derfra udskibes til Holland.
/Martin
TorbenE: Mig bekendt ryger de på et tog til østkysten og derfra udskibes til Holland.
/Martin
Ok, tak :-)
Hvis de nu sejler fra østkysten til Antwerpen (for nu at gætte), så er der vel ca 7000 km, og i de gode gamle dage, hvor et skib sejlede 22-23 knob, så tog det 7-8 dage. Jeg tror ikke de sejler under 10 knob, så 17-18 dage ville jeg gætte på selve overfarten tager. Og så er der jo lastning og losning osv.
NielsHP: Tak for dato estimat. Vi har fuldt hinanden i hele forløbet, og samtidig i produktion og færdig produktion. Så mon ikke min sølvgrå er med samme skib.
Andre der har fået leveret deres S85D?..
Seneste mail fra Tesla siger slut Maj.. jeg bestilte i Oktober..
#JegHarDetHårdt
Bestilte 85D 14/4, VIN 84868, levering jvfr My Tesla: Slutningen af Juni, Mail fra Tesla dk siger "omkring Juni"
@ Sithfury: Bestilte 85D I starten af November 2014. Tesla har bekræftet at leveringen pt. er sat til 26. maj. Har det også lidt hårdt nu - ventetiden er lang... MOL