Loading...
dk

Leverings tidspunkt for S85D | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Apr 7 '15

@NielsHP, måske er vi Tesla shipmates så :)  Min gik også til "in transit" på cirka samme tidspunkt som din, et par dage før. Så mon de er med samme skib herover...

NielsHP
NielsHP Apr 7 '15

@Klaus_:
Lyder meget sandsynligt.
Anna kunne ikke fortælle, hvilket skib bilen er med (lyder som policy. De har gjort det før i tiden, svjv).

Klaus_
Klaus_ Apr 7 '15

Man kan nok finde skibet på http://www.marinetraffic.com  - spørgsmålet er bare hvilket af dem det er, og om det har forladt kajen endnu. Mon ikke sådan en overfart tager en 3-4 ugers tid? Så er spørgsmålet hvor lang tid der går for bilerne at komme med tog til østkysten, før de lastes, og skibet generelt er lastet. 

Torben_E
Torben_E Apr 7 '15

Er der nogen der ved om de sejler gennem Panamakanalen eller bliver transporteret til østkøsten først ?

Torben_E

Kiefer
Kiefer Apr 7 '15

TorbenE: Mig bekendt ryger de på et tog til østkysten og derfra udskibes til Holland.

/Martin

Torben_E
Torben_E Apr 7 '15
Citat fra Kiefer

TorbenE: Mig bekendt ryger de på et tog til østkysten og derfra udskibes til Holland.

/Martin

Ok, tak :-) 

NielsHP
NielsHP Apr 7 '15

Hvis de nu sejler fra østkysten til Antwerpen (for nu at gætte), så er der vel ca 7000 km, og i de gode gamle dage, hvor et skib sejlede 22-23 knob, så tog det 7-8 dage. Jeg tror ikke de sejler under 10 knob, så 17-18 dage ville jeg gætte på selve overfarten tager. Og så er der jo lastning og losning osv.

Klaus_
Klaus_ Apr 7 '15

Så er der nok ikke mange dage før de hiver ankeret.

Lund
Lund Apr 8 '15

NielsHP: Tak for dato estimat. Vi har fuldt hinanden i hele forløbet, og samtidig i produktion og færdig produktion. Så mon ikke min sølvgrå er med samme skib.

Sithfury
Sithfury Apr 23 '15

Andre der har fået leveret deres S85D?..

Seneste mail fra Tesla siger slut Maj.. jeg bestilte i Oktober..

#JegHarDetHårdt

HH
HH Apr 23 '15

Bestilte 85D i januar, startede produktion i går, levering Juni.. 

Teslasse
Teslasse Apr 23 '15
Bestilte 85D, d. 21 januar, i produktion i mandags, levering slut juni
Morten
Morten Apr 23 '15
Bestilte start november, levering slut maj
tusla
tusla Apr 23 '15

Bestilte 85D i januar, har været i produktion lidt over en uge, levering i juni.

3450rbt
3450rbt Apr 23 '15
Bestilte 85D i april, levering slut juni
larsenjan
larsenjan Apr 24 '15
Bestilte S85D VIN 79427 sidst januar. Gik i produktion 22 april, levering juni.
JesperM
JesperM Apr 24 '15

Bestilte 85D 14/4, VIN 84868, levering jvfr My Tesla: Slutningen af Juni, Mail fra Tesla dk siger "omkring Juni"

Mixi
Mixi Apr 24 '15
Min forlod fabrikken i Fredags og Tesla siger 16 juni (men skulle gerne komme før) snakket m Morten igår
mkiaer
mkiaer Apr 24 '15

Bestilte P85D den 6/4, VIN 84339 - også sat til levering i slut juni.

MOL
MOL Apr 25 '15

@ Sithfury: Bestilte 85D I starten af November 2014. Tesla har bekræftet at leveringen pt. er sat til 26. maj. Har det også lidt hårdt nu - ventetiden er lang... MOL 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »