Loading...
dk

Tesla i Aalborg, eller heroppeomkring? | Tesla Forum

JoLa
JoLa Feb 16 '15

Jeg håber ikke folk falder døde om af grin, men nu forsøger jeg altså herinde.

Min mand fabler om Tesla S, og så fabler han lidt mere igen. Vi har ikke rigtig råd til sådan en, desværre, selvom den er vild og smuk (og jeg er ellers mest til ombyggede islandske 4hjulstrækkere, men dem har vi så heller ikke råd til :-) eller må køre i hernede i Dk). Jeg vil dog rigtig gerne give ham mulighed for at prøve en tur i en Tesla. Fedest ville selvfølgelig være at han selv kunne køre, men det vil også være fint med en tur som passager. Jeg er ude i lidt dårlig tid, men det skal helst være allerede næste lørdag. Han fylder 50, og det skal være en del af hans gave. Han får også en festlig sammenkomst i overraskelsesgave, der har jeg efterhånden gæster, mad, drikkelse m.m. på plads. Jeg mangler bare den perfekte måde at få ham ud af døren en halv til en hel times så jeg kan liste gæster og kok ind. Derfor skal det helst være sidst på formiddagen lørdag den 21.. 

Er der nogen flinke Tesla-ejere derude der vil og kan hjælpe mig med at overraske ham, og få lejlighed til at fortælle løs alt det I overhovedet gider og kan overkomme til en meget begejstret tilhører om hvor fantastisk en bil det er I har? Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Send mig meget gerne en besked hvis det er.

MrCoffee
MrCoffee Feb 16 '15
Hej Jola. Ville gerne hjælpe men bor "desværre" i holbæk, er dog sikker på at det nok skal lykkes :)
JoLa
JoLa Feb 16 '15

Hvor er du sød. Tak, håber meget, det ville være sådan en god overraskelse

Teammortensen
Teammortensen Feb 16 '15

Hej JoLa. Jeg er klar til at hjælpe dig på lørdag, hvis ikke det er for langt væk. Jeg bor i Hjørring og skal nok køre en tur med fødselaren og underholde ham undervejs, mens du får gæsterne på plads. Fang mig på tm@targit.com eller mobilen: 50 100 299. Mvh. Thomas

JoLa
JoLa Feb 17 '15

Hurtig hjælp herindefra må jeg sige. Jeg GLÆDER mig til at se hans ansigt :-)

kajakaj
kajakaj Feb 17 '15

Josephine - du har checket at han ikke selv er på Teslaforum :-)

Hookmaker
Hookmaker Feb 17 '15

@Kaj,  - godt tænkt!....;-)

JoLa
JoLa Feb 19 '15
JoLa
JoLa Feb 19 '15
Hm, ved ikke hvorfor der indsættes blankt svar?
Men jeg havde tænkt på det, han er ikke her ved jeg.