Loading...
dk

Sælges: 19" originale cyclonefælge med sommerdæk | Tesla Forum

HB
HB Feb 17 '15

Kør ca. 5% længere på en opladning med de originale 19" cyclonfælge med sommerdæk (i forhold til de normale 19" med helårsdæk.) Nypris hos Tesla med helårsdæk = 31.000 kr. Fælg og dæk har kun kørt ca. 1.000 km og fremtræder 100% som nye. Sælges for højeste bud over 15.000 kr. på info@h-brandt.dk

Henrik1968
Henrik1968 Feb 17 '15

Hej HB

Hvilke sommerdæk er der tale om?

HB
HB Feb 17 '15
Hej Henrik,
Det er GoodYear Eagle

Vh
Henrik
kajakaj
kajakaj Feb 17 '15

De Goodyear Eagle på 19" fælge min er leveret med er helårsdæk. Tidligere var det kun 21" der var sommerdæk på - er de begyndt at levere sommerdæk på 19" fælgene også?

Hookmaker
Hookmaker Feb 17 '15

Ja hvis du køber Cyclonefælgene...;-)

HB
HB Feb 17 '15

Hjulene har siddet på en P85 fra august 2014 og profilet ligner sommerdæk :-)

kajakaj
kajakaj Feb 17 '15

OK - jeg har standardfælge, så derfor mine er helårsdæk. Der står nu også GoodYear Eagle på dem.

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Feb 17 '15
Trauelsen
Trauelsen Feb 17 '15
Har du billeder af dem?
Trauelsen
Trauelsen Feb 17 '15
Har fundet billederne af fælgene. Men billeder af dækprofilen?
HB
HB Feb 19 '15
Tager et billede af dækprofilen i dag.
tusla
tusla Feb 19 '15

Hvis jeg har forstået andre indlæg på dette forum korrekt og hvis hjulene har siddet på en P85 fra august 2014, så må de have de "gamle" TPMS sensorer og kan derfor kun bruges på en ny S85D hvis sensorerne udskiftes. Er dette korrekt forstået?

Kiefer
Kiefer Feb 19 '15

Det er korrekt forstået. En S85D kræver de nye sensorer og vil ikke fungere med de gamle.

Du kan sikkert snildt komme af med de gamle sensorer til andre der har de tidligere biler, så de repræsenterer stadig en værdig.

/Martin

HB
HB Feb 23 '15

Hej Alle,

Fælge og dæk er ikke solgt alligevel... Jeg vedhæfter et par ekstra billeder i løbet af dagen :-)

HB
HB Feb 23 '15

Hermed som lovet foto af dækprofil. Ligner ikke helårsdæk i mine øjne men det er de åbenbart :-) Nypris hos Tesla = 31.000 kr. (med helårsdæk)

Bianco
Bianco Feb 23 '15
Husk at lave titlen om, så folk ikke spilder deres tid...