Loading...
dk

BYG-SELV DAG OG TESLA TRÆF | Tesla Forum

Genild
Genild Apr 9 '15

Larsen:

Nu må du ikke afsløre Ken fuldstændigt og der har jo beviseligt været problemer med Tesla'ernes navi på det sidste :-)

Kiefer
Kiefer Apr 9 '15

Larsen: Det har jo længe været et ønske ovre fra København at Storkøbenhavn skal inkludere en større del af den svenske del af øresundsområdet, så det kan vel ikke undre hvis enkelte kommer til, at tale over sig ;-)

Kiefer
Kiefer Apr 9 '15

Så har jeg endelig fået bekræftelse på opsigelsen af mit Defa-abbonnement til GPS tracker i bilen, så nu skal den "bare" bygges ud, det regner jeg med, kunne være en del af byg-selv dagen. Hvis der er nogen der er interesseret i at overtage dimsen for en smule kontanter eller evt. bytte for en Blackvue 650 så er jeg bestemt åben for forslag :-)

/Martin

Busimiss
Busimiss Apr 9 '15
Skal jeg tage noget med f.eks. en kage ;-). Så håber jeg, at alle "strømtyvene" kan hjælpe med det elektriske.
Genild
Genild Apr 9 '15

Busimiss: Puh, nu spiser jeg ikke kage - men kan da godt knibe en cognacflamberet peberbøf eller to ned.

Men nu er jeg jo en rigtig mand, så beundrende dådyrøjne, smiger og høvisk tale plejer at være rigeligt til at narre mig i arbejdsfælden :-)

Larsen
Larsen Apr 9 '15
Vil rigtigt gerne komme til Vejle for at møde nogle af "nørderne" jeg er p.t. på "måske" liste, da jeg hele ugen forinden har stået på messe i Hannover, så jeg er lidt usikker på, om overskuddet er tilstede. Der er ikke noget som dræner mere energi end en messe. Vi får se.
Kiefer
Kiefer Apr 9 '15

Busimiss: Jeg kan sagtens klemme en god hjemmeb(r)agt kage ned :-)

/Martin

Busimiss
Busimiss Apr 9 '15
Jamen, så bliver det kage :-)
PerL
PerL Apr 9 '15

@Martin. TopDK har netop bedt mig om at installere Defa abonnement. Hvorfor opsiger du dit? Har du en anden løsning?

Kiefer
Kiefer Apr 9 '15

pelu: Vi er netop skiftet fra Danske Forsikring til Købstædernes (tror jeg det hedder). De har ikke noget krav om GPS tracker.

Til gengæld havde købstæderne så krav om GPS i konens oldtusse gamle ML'er, så den forsikring får lov til, at løbe ud hos Danske Forsikring, og så bliver Model X også forsikret hos Købstædernes.

Sig til hvis du vil overtage, vi kan jo lave bygge ud/ind på byg selv dag.

/Martin

PerL
PerL Apr 9 '15

Tak Martin. Jeg vil kontakte Købstædernes i morgen. Har du mon en kontakt?

EVfan
EVfan Apr 9 '15

@pelu, jeg har også meget bedre og billiger hos Købstæderne, her er kontakten.

/Jens

~~Kære Teslaejere nuværende som kommende, så er her kontaktinfo for indhentelse af forsikringstilbud. Bemærk bilen kan ikke indtegnes alene, men sammen med minimum 2 andre forsikringer enten hus, indbo eller ulykke.

Allan Lindholt Nielsen, tlf: 21640922 eller mail: ALN@kfforsikring.dk

Kiefer
Kiefer Apr 9 '15

Jens7700: Om det er bedre ved jeg faktisk ikke, jeg har heldigvis endnu ikke haft behov for at gøre brug af forsikringen, men det er dog billigere. Min erfarnig er dog, at de to ikke nødvendigvis går godt sammen.

Men hvad gør man ikke en gang i mellem for at spare en tusse...

/Martin

Sider: « 1 2 3