Loading...
dk

Premium rear console | Tesla Forum

JL
JL Feb 19 '15

Så kom der en Premium rear console fra Tesla:

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/premium-rear-console

Forummets indlæg er redigeret af JL Feb 19 '15
FrederikC
FrederikC Feb 19 '15

600 USD shit!

Lau
Lau Feb 19 '15

Av av, ser ellers godt ud.

JL
JL Feb 19 '15

Ja, den er fin og som en af mine gode venner sagde engang: Det koster at fyre med mahogni :-)

NOELON
NOELON Feb 19 '15

Men desværre er den kun tilgængelig i US foreløbig har jeg lige fået at vide fra den ansvarlige for accessories i EU.

Hookmaker
Hookmaker Feb 19 '15

Perfekt!!! Den skal nok komme hertil også, og vil sikkert ligge indenfor den prisramme, vi havde tænkt os for den "hjemmelavede".

Lyngedrengen
Lyngedrengen Feb 19 '15
Den ser fin ud og vil i hvert fald opfylde de ønsker jeg har til den. Eneste bekymring/spørgsmål vil være, hvor godt den sidder fast med den anordning de har vist...
Genild
Genild Feb 19 '15

Komikken er såmænd bare at jeg spurgte ind til netop denne hos Tesla Motors EU-service i torsdags og fik at vide at en sådan ikke kunne komme på tale.

Man kan da ikke beskylde dem for at spilde al deres tid med store fælles konferencer hvor de sidder og dybdeevaluerer det kommende og fremtidige produktsortiment. EU-folkene aner tilsyneladende ikke en bjælde om produkter, der er så langt fremme i fasen at de sættes til generel salg ugen efter.

Men det ser ud til at være en god løsning og så må vi bare håbe på at "nogen" der skal en tur til USAway kan narres til at smugle en konsol eller to med hjem i BH'en. 

NOELON
NOELON Feb 19 '15

@Hookmaker: Helt korrekt. Den kommer, men vides pt. ikke hvornår.

MS
MS Dec 12 '15

Var hos Autoskadestuen i sidste uge for at få sat vinterhjul på og tog chancen og gik ind til Tesla, der ligger lige ved siden af, og spurgte om de havde konsollen til bagsædet på lager. Det havde de - og i den rigtige farve (piano sort) og med sort læder. Pris: kr. 4.600 inkl. moms, hvilet jeg faktisk ikke synes er vanvittigt dyrt. Kopholder, armlæn i midten og opbevaringsplads har været savnet. Men nu lykkedes det. Kvaliteten virker rigtig fin - selvom jeg har set et par videoer på youtube, hvor hængslet er gået i stykker efter et stykke tid. Monteringen, hvor den holdes fast med en rem, der skal under bagsædet til bagagerummet er lidt tricky - men når det er prøvet et par gange kender man fidusen. Billeder er vedlagt.

Morten

Forummets indlæg er redigeret af MS Dec 12 '15
Thor
Thor Dec 12 '15

Jeg har kigget meget på den, MS. Men kan simpelthen ikke finde ud af, om den er need to have.. 

Det er muligt, at jeg heller vil have malet bremsekalibrene røde.. Men på sigt, så vil det være fedt med sådan en. Den ser bare lækker ud. :)

MS
MS Dec 12 '15

@Thor - ja, der skal være et behov. Vi har en del langture med børn bagi og de savner noget til opbevaring og hvor de kan placere deres drikkevarer. Så der her må være perfekt. Lyder rigtigt med de røde kalibre. Flotte.

Abildskov
Abildskov Dec 13 '15

Har købt en hos Tesla for 5450 i carbon