Er der nogen der har prøvet nextgen sæderne? Jeg er i tvivl om de er så meget bedre end standard sæderne. Ved ikke om det vil være muligt at ændre på den nuværende bestilling med levering i maj hvis det omhandler sæderne?
Er der nogen der har prøvet nextgen sæderne? Jeg er i tvivl om de er så meget bedre end standard sæderne. Ved ikke om det vil være muligt at ændre på den nuværende bestilling med levering i maj hvis det omhandler sæderne?
Yes, sæderne er en klar opgradering i forhold til Standard - jeg er helt bestemt glad for at jeg har bestilt dem til min!
JesperH: Har netop forespurgt Tesla Kastrup om same mulighed til min S85D som ligeledes star til levering I maj. De har lovet at vende tilbage snarest med mulighed samt pris - så må vi se. Spurgte ligeledes om der var anden forskel fra std. til nye sædder end bedre polstring og svaret var nej. Synes DKK 50k ekstra for bedre polstring er alt for meget. Vi må se hvad de kommer tilbage med :-) // Martin
Som JesperH har jeg også kontaktet Tesla for at høre om jeg kan få nextgen sæder i min S85D (levering sidst i maj). Og fik samme svar - at det kan lade sig gøre, men efter den nye prisbog. Og ja, så bliver prisen for sæderne alt for høj i forhold til den pris jeg har bestilt bilen til.
@MOL: håber du får et bedre svar - ser frem til høre hvad de siger til dig.
@Tusla: Har fået svar fra Tesla I dag og prisen ville være ifølge nye priser for hele bilen - Dvs. en merpris på 40.000-50.000 for at få next gen. sæderne :-( De kunne jo ligesågodt sige at de ikke havde lyst til at sælge dem da de ikke er 50k værd.