Loading...
dk

Evt. salg af P85D til lev. 26. marts | Tesla Forum

Claus8930
Claus8930 Mar 2 '15

Er der nogle der kan være interesseret i at købe en Sort P85D som står til levering fra fabrikken d. 26 marts.

Sælges for dagsprisen på 945.550 med udstyr angivet på billedet.

Kan leveres med 22" Vossen alu fælge. Nypris 45.000 kr. for kun 25.000 kr.

Kristian70k
Kristian70k Mar 2 '15

30.000 kr for dyr :) - hvorfor overvejer du salg Claus? det er jo en mega lækker bil 

Forummets indlæg er redigeret af Kristian70k Mar 2 '15
Claus8930
Claus8930 Mar 2 '15

Ikke min, men en kammerat der også har bestilt magen til.

Det kan da ikke være for dyrt, det er dagsprisen, med levering om ca. 20 dage.

Køberen betaler ikke ekstra, men springer 2 mdr´s ventetid over.

Da ingen der vil slå 30.000 af den pris, når det kun koster 15.000 at komme ud af kontrakten!!!

Kristian70k
Kristian70k Mar 2 '15

he he nej det har du ret i... ellers lækker øse.. men har nok i min P85.. 

Claus8930
Claus8930 Mar 2 '15

@Steen_Bo

Kun hvis køberen af bilen ikke vil købe dem med.

Hvis bilen ikke bliver solgt skal den køre med fælgene.

Hookmaker
Hookmaker Mar 2 '15

@Claus, sæt den på basen til 20K over - den skal nok blive solgt! Hvor mange gider lige vente 4 måneder (ikke 2!) når først de første dukker op i gadebilledet! Det bliver et must have!  

Kiefer
Kiefer Mar 3 '15

Claus: Jeg ville kontakte Tesla DK, kan jo være de i Århus allerede har en der ikke vil vente. Jeg ved at de tidligere har hjulpet andre der af forskellige årsager ikke kunne modtage bilen.

/Martin

lysmanden
lysmanden Mar 14 '15
Sæt en annonce på i Norge. De har lige haft prisstigninger svarende til 10 pct bla pga kurs svingninger
Hookmaker
Hookmaker Mar 14 '15

hmmm, der er en 60-70 stk P85D til salg på Finn.no i forvejen.

lysmanden
lysmanden Mar 21 '15
Bookmaker: der er jo tale om en helt ny bil der kan sælges med fortjeneste og samtidig til lavere pris end niveauet er i Norge

Claus sælger du fælgene løst?
NOELON
NOELON Mar 21 '15

Husk lige at der ikke er moms på bilen i Norge, så tvivler på at den kan sælges billigere end de Norske.

Kiefer
Kiefer Mar 21 '15

TSLA: Og de 10% told der er på varer fra Norge, det gælder vel også når man sælger til Norge?

Så en dansk Tesla vil blive frygtelig dyr deroppe. Med mindre du kan slippe af med momsen ved et salg ud af EU.

/Martin

NOELON
NOELON Mar 21 '15

Kiefer: jeg er ikke sikker på de 10%. Jeg har formidlet flere elbiler til Norge, men de har alle været brugte. Og der var ikke noget med 10%.

Kiefer
Kiefer Mar 21 '15

TSLA: Ok, jeg ville formode det fungerede sådan, men det er måske bare en envejs told fra Norge til EU?

Men det kan jo også være at de 10% ikke gælder netop fordi de er el-biler som ikke er afgiftsbelagte.

/Martin

NOELON
NOELON Mar 21 '15

Pas. Jeg kender ikke reglerne godt nok for Norge - kun den der med momsen, så jeg ikke tror på en ny dansk privat bil (med moms) kan sælges fordelagtigt i Norge.

Jesperbang
Jesperbang Mar 21 '15
Claus8930. Hvor har du købt de fælge siden du har givet 45tkr, for har kikket på samme model fra Keratech.dk og der kan de fås for ca 30tkr. Men en fed fælg, og håber du få solgt din bil :)
janla007
janla007 May 29 '15

Hej Claus,

Er bilen solgt?

Hilsen Jan

Kristian70k
Kristian70k May 29 '15

Nej, tror han er ved at finde sig fint tilrette med den :) 

Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

Men det har til tider holdt hårdt... :-)

Kristian70k
Kristian70k May 29 '15

Ja :) det er ikke helt uden bump på vejen :) 

Sider: 1 2 »