Loading...
dk

Aftermarket produkter - hvad kunne du godt tænke dig test af? | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Mar 6 '15

Ifm. Teslafied.eu er jeg blevet kontaktet af TESLARATI som gerne vil have mig til at teste produkter for dem, og skrive nogle how-to guides.

 

Men selvom jeg syntes et produkt er lækkert er det jo ikke sikkert at i syntes det samme....

 

Er der nogle produkter som i syntes er fede, som i overvejer at købe, men godt kunne tænke jer at se/høre en anden persons erfaringer først?

 

Leverandøren er ligegyldig, men det kunne være fra Evannex, Tsportsline, unpluggedperformance osv.

 

Kom med jeres forslag i denne tråd.....

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Mar 6 '15
KS
KS Mar 6 '15

Frederik: Jeg har centerkonsollen, og den er helt klart lækker!

Ville gerne være "tester" på unpluggedperformance kittet - og vil gerne skrive en artikel om installationen af dette, og stille op med billeder. Som jeg har læst er der dog en anden herinde der har bestilt kittet!

FrederikC
FrederikC Mar 6 '15
Citat fra KenSeitzberg

Frederik: Jeg har centerkonsollen, og den er helt klart lækker!

Ville gerne være "tester" på unpluggedperformance kittet - og vil gerne skrive en artikel om installationen af dette, og stille op med billeder. Som jeg har læst er der dog en anden herinde der har bestilt kittet!

Jeg har overvejet at se om jeg kan få lov at teste kittet fra unpluggedperformance, men den skal der nok lige arbejdes lidt på for at få lov at få det til en god/bedre pris. 

Genild
Genild Mar 6 '15
Min center console er lige ankommet til Kastrup og den glæder mig til.

Jeg hygger mig gevaldigt over de ting du laver Frederik og læser dem med glæde, så i det lys kan jeg godt forstå at aftermarket producenter gerne vil vruge dig som tester.

Underligt nok synes jeg at midterkonsollen til bagsædet er interessant og den så jeg gerne testet, dette selvom jeg ikke har planer om selv at flytte derover.

Skulle jeg ønske noget testet og forklaret var det nok funktionalitet omkring brugerinterfase - hvorledes gør man hvad på skærm og via rat. Det er ikke sikkert at andre finder det relevant, men det er jeg lidt ligeglad med. Plus naturligvis den snedige løsning der tørrer bakkameraet af.

Mvh Lars
Claus8930
Claus8930 Mar 6 '15

@FrederikC

Jeg har skrevet et par gange til dem, ang. test, senest for en mdr. siden uden de ulejliger sig med at svare, så tro desværre ikke de er interesseret :(

FrederikC
FrederikC Mar 7 '15

Jeg har noteret jeres ønsker som indtil videre er; unpluggedperformance "kittet", bagsæde konsol og et produkt til at holde bakkameraet rent (hvis det findes)

Kom gerne med flere forslag....

KS
KS Mar 7 '15

@FrederikC: Jeg har en kontakt der gerne sender en bagsæde konsol over - skal jeg få den afsted?

FrederikC
FrederikC Mar 7 '15
Ken, der fulgte desværre ikke et guldkort med aftalen. Indtil videre skal jeg bare komme med forslag også må vi se hvad jeg kan få.
Singh
Singh Mar 7 '15

I prioriteret rækkefølge:

  1. Gode måtter til det danske vejr - Gummi vs. normal tekstil 
  2. Nogle kopholdere til bagsæderne
  3. Holdere til f.eks. Ipad holder der passer ind i design mv.

 

Forummets indlæg er redigeret af Singh Mar 7 '15
Jesperbang
Jesperbang Mar 7 '15

Jeg skal nok teste selv skørter sættet fra Unpluggedperformance når jeg få min bil og kittet hjem. Begge hvor ting gerne skulle gerne være fremme midt April mdr.

men de er ikke lige til at stikke i mht til prisen, har haft skrevet og snakket med dem, og der var ikke meget at gøre.

Skal nok smide billeder ind når jeg har fået det limet på, så i kan se det, og viser gerne bilen frem til dem som skulle have interesse. :-)

NCL
NCL Mar 7 '15

+1 på Ipad-holder

gw
gw Mar 7 '15

Centerkonsol sammenligning mellem forskellige producenter ville være meget informativt. Og gerne også med bagsæderne, som jeg tror mange er itvivl om hvor godt egentlig er. 

Fedt med en tester i forummet FrederikC!! :)

Bianco
Bianco Mar 7 '15

+1 til iPad holder :-)

FrederikC
FrederikC Mar 7 '15

Sammenligning af center konsol er beskrevet her, primært Evannex men beskriver også forskel til Tesla's.

http:///...-console-insert-cci/

 

Ipad holder - hvor skal den helst sidde? formoder det er til bagsædet.

JesperBang - TESLARATI har et godt samarbejde med UnpluggedPerfomance så jeg håber de er til at forhandle med.

Klaus_
Klaus_ Mar 7 '15

Kan man få CCI'en indenfor EU?

FrederikC
FrederikC Mar 7 '15
Ja og nej. Du kan importere den fra USA.
Singh
Singh Mar 7 '15
Citat fra FrederikC Ipad holder - hvor skal den helst sidde? formoder det er til bagsædet. JesperBang - TESLARATI har et godt samarbejde med Unplugg

Ja til bagsædet 

Jesperbang
Jesperbang Mar 8 '15

FrederikC: hvad kan TESLARATI da skaffe en komplet skørtersæt til fra Unplugg.?

Singh
Singh Mar 8 '15

http://evannex.com/products/lloyds-rubbertite-mats kunne være interessant at få testet 

FrederikC
FrederikC May 26 '15

Jeg har idag modtaget et produkt til test.

http://evchargeking.com/tesla-charging-cables

 

Der er tale om en type2 kabel med ladeports åbner (ligesom Stegen/UMC)

Der vil komme en officiel test på Teslarati.com når jeg har fået testet dyret.

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC May 26 '15
Sider: 1 2 »