Loading...
dk

Nogen der har erfaring med at installere Satellit-overvågning jf TopDanmark krav? | Tesla Forum

Gustavsfar1
Gustavsfar1 May 21 '15

Er det ikke lettere/billigere at skifte forsikringsselskab til et som ikke kræver GPS tracker?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 May 21 '15
kr
kr May 21 '15
Topdanmark betaler abonnementet for et enkelt mærke:

http://www2.topdanmark.dk/...oej/satellitsikring/

Kender ikke selv DEFA så jeg ved ikke om den er noget værd eller ej.
Jesperbang
Jesperbang May 21 '15

AE: jeg har min P85D i Alm Brand. og de har godkendt pr mail at den GPS overvågning der sidder i Tesla fra standard er god nok, o forhold til deres krav.

Makova06
Makova06 May 21 '15

Sjovt....da jeg ringede til GF fik jeg svaret at de ikke vil forsikre noget der har over 200 HK?

oleviby
oleviby May 21 '15

Tak til alle for svarerne.

Jeg har topsikring idag, og med samtlige forsikringer er de stadig billigst.

Jeg bider i det sure æble

oleviby
oleviby May 21 '15

Tak til Anders for adressen. Vil kontakte ham imorgen. 

Kaspar
Kaspar Jun 15 '15

Jeg er vist også ude i at skulle købe sådan en DEFA satellitboks, for at gøre Topdanmark glade..

Er der nogen der ved hvad simkort-abonnementet koster? Og er der ekstraudgifter for roaming, når man kører til udlandet?

Og er det noget man selv må montere, eller er det noget de kræver papir fra et autoriseret værksted på?

Forummets indlæg er redigeret af Kaspar Jun 15 '15
Clausr
Clausr Jun 15 '15
Jeg er ny her, har lige bestilt en Tesla. Jeg er ved at undersøge priser på Forsirking, Tryg forlanger også GPS tracker, har snakket med Alka, de forlanger ikke tracker, da det ikke er godt for en El bil, det kan give forstyrrelser siger de.
Kaspar
Kaspar Jun 16 '15
Citat fra Clausr Jeg er ny her, har lige bestilt en Tesla. Jeg er ved at undersøge priser på Forsirking, Tryg forlanger også GPS tracker, har snakket med Alka, de forlanger ikke tracker, da det ikke er godt for en El bil, det kan give forstyrrelser siger de.

Altså at GPS-trackeren ikke virker pga. EM interferens fra elmotoren, eller hvad mener du? 

Clausr
Clausr Jun 16 '15
Alka sagde at det ikke var smart at sætte tracker i en el-bil. Jeg er selv ikke sikker på hvilke forstyrrelser der er tale om.Alka forlanger ikke tracker af samme grund.
kajakaj
kajakaj Jun 16 '15
Ingen problem med tracker i elbiler. Det virker fint. Alka monterer også tracker så man kan få en billigere forsikring ved dem. Det er deres egen men den har de haft mange problemer med. Min er fra uniqtracking og den fungerer perfekt.
Clausr
Clausr Jun 16 '15
Kajakaj. Det lyder godt at der ikke er problemer, skal måske have fat i Alka igen, hvis det er en billiger pris med tracker
Jesperbang
Jesperbang Jun 18 '15
Mht til Alka. Så mener jeg at hvis man fx kører galt med 130 hvor man må kører 110 så bliver udbetalingen fx 20% mindre fordi man har kørt over den tilladte hastighed.
Hookmaker
Hookmaker Jun 18 '15
Nej, din sevrissiko bliver forøget med 1000 kr pr. Km over grænsen, dog max. 20.000 kr. Hvis du får skylden.
HKM
HKM Jun 29 '15

Jeg fandt lige ud af at Tryg (IDA) har ændret min police til krav om GPS tracker! INGEN forvarsel eller anden information!

Er der andre der har prøvet det, eller måske lige skal ind på Tryg "Min side" for at se om der skulle ligge en opdateret Police inden man tager på bil-ferie unden gældende forsikring!?

Nå, men har nu ringet til Auto-Lys A/S i Åbyhøj som monterer en DEFA for 4000 kr incl alt. De skulle efter sigende have monteret i Tesla før- er der nogle af jer der har erfaring med dem?

Villemoes
Villemoes Jun 29 '15
#HKM Jeg valgte en løsning som Tryg selv anbefalede, nemlig en fra Dantracker til 1295,-+ 20,-/mdr i abonnement.
Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Jun 29 '15

Hej alle nye og gamle Tesla-ejere i denne tråd

Jeg ved ikke om I kender os endnu, men vi monterer GPS-trackere i de fleste nye Teslaer, der kommer på vejen fra Kirstinehøj. Til Anders, som overvejer Evotec, så kan du med fordel vælge os. Vi tager 3.000 + moms for tracker og montering og årsabonnementet er 799,2 +moms, så alt i alt en billigere løsning end Evotec. Vi bruger Ecofleet (forhendværende Autolog) og Uniqtracking: www.autoskadestuen.dk/index.php/montering-af-gps-tracker

Vi er desuden et Karrosseri & Skadecenter med fokus på Tesla. Vi har mange gode tilbud til Tesla-ejere (lydisolering, kameramontering, anhængertræk til cykler og eftermonteret lydpakke): www.autoskadestuen.dk/index.php/tilbud-til-teslaejere

Tøv ikke med at kontakte os, hvis I har brug for vores hjælp eller har spørgsmål,

Mvh

Autoskadestuen A/S

Forummets indlæg er redigeret af Autoskadestuen Jun 29 '15
Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Jun 29 '15

Hej Anders

Nu ved jeg ikke om du tager levering i Århus eller København, men vi ligger 2 bygninger fra Tesla på Kirstinehøj, så efter levering (hvis i Kastrup), kan du bare køre direkte over til os og få trackeren monteret. Så er det hele ordnet på en gang. Jeg håber da at det er en løsning der tiltrækker:-).

Mvh

Autoskadestuen.

HKM
HKM Jun 29 '15

@Villemoes, det lyder fantastisk billigt- virker det? Den er på listen som Tryg referere til http://www.forsikringogpension.dk/...poringssystemer.aspx

Sider: « 1 2 3 4 »