Tak til Anders for adressen. Vil kontakte ham imorgen.
Jeg er vist også ude i at skulle købe sådan en DEFA satellitboks, for at gøre Topdanmark glade..
Er der nogen der ved hvad simkort-abonnementet koster? Og er der ekstraudgifter for roaming, når man kører til udlandet?
Og er det noget man selv må montere, eller er det noget de kræver papir fra et autoriseret værksted på?
Jeg er ny her, har lige bestilt en Tesla. Jeg er ved at undersøge priser på Forsirking, Tryg forlanger også GPS tracker, har snakket med Alka, de forlanger ikke tracker, da det ikke er godt for en El bil, det kan give forstyrrelser siger de.
Altså at GPS-trackeren ikke virker pga. EM interferens fra elmotoren, eller hvad mener du?
Jeg fandt lige ud af at Tryg (IDA) har ændret min police til krav om GPS tracker! INGEN forvarsel eller anden information!
Er der andre der har prøvet det, eller måske lige skal ind på Tryg "Min side" for at se om der skulle ligge en opdateret Police inden man tager på bil-ferie unden gældende forsikring!?
Nå, men har nu ringet til Auto-Lys A/S i Åbyhøj som monterer en DEFA for 4000 kr incl alt. De skulle efter sigende have monteret i Tesla før- er der nogle af jer der har erfaring med dem?
Hej alle nye og gamle Tesla-ejere i denne tråd
Jeg ved ikke om I kender os endnu, men vi monterer GPS-trackere i de fleste nye Teslaer, der kommer på vejen fra Kirstinehøj. Til Anders, som overvejer Evotec, så kan du med fordel vælge os. Vi tager 3.000 + moms for tracker og montering og årsabonnementet er 799,2 +moms, så alt i alt en billigere løsning end Evotec. Vi bruger Ecofleet (forhendværende Autolog) og Uniqtracking: www.autoskadestuen.dk/index.php/montering-af-gps-tracker
Vi er desuden et Karrosseri & Skadecenter med fokus på Tesla. Vi har mange gode tilbud til Tesla-ejere (lydisolering, kameramontering, anhængertræk til cykler og eftermonteret lydpakke): www.autoskadestuen.dk/index.php/tilbud-til-teslaejere
Tøv ikke med at kontakte os, hvis I har brug for vores hjælp eller har spørgsmål,
Mvh
Autoskadestuen A/S
Hej Anders
Nu ved jeg ikke om du tager levering i Århus eller København, men vi ligger 2 bygninger fra Tesla på Kirstinehøj, så efter levering (hvis i Kastrup), kan du bare køre direkte over til os og få trackeren monteret. Så er det hele ordnet på en gang. Jeg håber da at det er en løsning der tiltrækker:-).
Mvh
Autoskadestuen.
@Villemoes, det lyder fantastisk billigt- virker det? Den er på listen som Tryg referere til http://www.forsikringogpension.dk/...poringssystemer.aspx
Hej Lborch
Ja, vi har også samarbejde med Avant, som udbyder DEFA. Prisen er den samme for montering/tracker. Skal blot have besked en uges tid inden, så jeg kan nå at bestille hjem, da vi ikke lagerfører DEFA.
Mvh
Autoskadestuen