Loading...
dk

Nogen der har erfaring med at installere Satellit-overvågning jf TopDanmark krav? | Tesla Forum

oleviby
oleviby Mar 3 '17

Hej Lauer....hvor er der en alarmfunktion i LinkMyTesla ?

Niels
Niels Mar 3 '17
mit forsikrings selskab har IKKE adgang til min tracker. de ved intet om den, andet end at de har fået et bevis/dokuemnt på at den er installeret af aut. montør.
det er naturligvis noget andet med de trackere som forsikrings selskaber selv overvåger - men min er dog overvåget af privat firma som jeg betaler for det.

selve mobil nummer til gås kender kun Jeg og uniqtrqcking -
Jesperbang
Jesperbang Mar 6 '17
Appel. Jeg skal se om jeg kan finde den mail, så skal jeg nok sende den til dig
Lauer
Lauer Mar 6 '17

@Oleviby

Der var jeg nok lidt for hurtig. Alarmfunktionen er stadig kun for betabrugere, her er der et symbol med en trekant i højre side, hvor man kan konfigurere og aktivere alarmen. 

Du kan sagtens komme på betaprogrammet, bare skriv en kort besked til Mikkel i feedback fra hoved menuen i Linkmytesla, så får du en mail med beskrivelsen af alarmen (som faktisk kan mange ting). 

Klaus_
Klaus_ Mar 6 '17

@Lauer, hvad sker der så på skærmen hvis man går ind og slår "remote access" fra på Tesla'en?  Får man at vide den ikke kan slåes fra?  Og i så fald, hvordan kan I via API'et påvirke at det ikke kan slåes fra? Så betyder det vel også at man stadig har remote access på bilen når den er inde til service hos Tesla, hvor de ofte netop slår remote access fra imens?

Lauer
Lauer Mar 6 '17

@Klaus. Man kan ikke slå det fra på skærmen, da det er spærret for ændring. Det svarer lidt til at du manuelt sætter bilen i Valet mode.  

Jeg er dog sikker på at Tesla kan noget vi andre ikke kan, da de har deres servicemode og her kan de slå det fra, men os almindelige ikke kan. Jeg slog dog alarmen fra inden jeg sendte bilen til Tesla service sidst.

Sider: « 1 2 3 4