Loading...
dk

midterpanel og priser | Tesla Forum

Stuckmann
Stuckmann Dec 21 '13

er der nogle af jer der har overvejet dette panel???? og har forhørt jer om hvad det koster og hvornår det kan bestilles???

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/premium-center-console

Kiefer
Kiefer Dec 22 '13

Hej.

Brugere af bilen i Norge har spurgt Tesla om det samme: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,11107.0.html

Ser ud til at man (måske) kan begynde at se dem i slutningen af Q1 i 2014.

/Martin

cvitting
cvitting Aug 3 '14

Kommer lige tilbage på denne, da levering af min Tesla er nært forestående.

Jeg har søgt og kun fundet spørgsmål og udsættelser på denne midterkonsol...

Man kan åbenbart bygge verdens nok mest avancerede bil, men at udvikle og få produceret en lækker original midterkonsol, virker som noget nært uoverkommeligt?

Er det virkeligheden?, eller har jeg misset noget.

Jeg har på ebay set et 3. parts produkt, som for mig lignede noget, jeg selv kunne lave i mit ellers sparsomme værksted ... den går altså ikke.

Fortæl mig gerne, at jeg er hel gal på den, please... Hvis ikke, synes jeg at det er pinligt, at det dels ikke findes, og at det har været lovet og udsat så længe, som jeg har læst om ... :-(

/Claus

JF
JF Aug 3 '14

Tesla arbejder på en original midterkonsol, som jeg bestilte tilbage i marts 2014. I maj modtog jeg en email om at jeg ikke var glemt og at de fortsat arbejder på en løsning. For 2 dage siden modtog jeg nedenstående email fra Tesla.

Du kan se mere herfra: http://shop.teslamotors.com/...emium-center-console

citat:

--------------

Dear Customer,

One of the most requested accessories for Model S has been a center console to increase storage options in the front of the cabin. Today, we're happy to let you know that we have started shipping these consoles for customers who ordered them in Piano Black. All those orders will be fulfilled in the coming weeks.

Center consoles in other décor finishes will be available in limited quantities starting early 2015. As with all Tesla products, we want to make absolutely sure that customers get the best-possible product we can provide. With that in mind, we have spent more time than anticipated re-engineering the center console so that it meets our exacting standards. Specifically, we have added a sliding cover latch, engineered a new sliding cover handle, and inserted a structural cross brace into the console. These changes have delayed our ability to fulfill deliveries until this point.

If you have ordered a center console in another décor option but would like to take delivery as soon as possible, we encourage you to change your order to Piano Black. To change your order, simply contact onlineorders@teslamotors.com. We will be able to fulfill such orders by fall.

We appreciate your patience and understanding. Thank you for being a Tesla customer.

Tesla Motors

--------------

Forummets indlæg er redigeret af JF Aug 3 '14
cvitting
cvitting Aug 3 '14

Okay, jamen så er der jo skred i tingene. Det er godt nok også på tide. For mit vedkommende betyder det så det første trekvarte års tid uden, da jeg - i denne forbindelse - uheldigvis har bestilt mit interiør i carbon fiber :-(. Men mange tak for opdatering :-). P.S. Har du bestilt direkte i USA, eller får du den leveret via Tesla DK?

Forummets indlæg er redigeret af cvitting Aug 3 '14
Nommensen
Nommensen Aug 3 '14
Jeg fik samme mail og jeg bestilte mit midterkonsol ultimo juni da jeg har levering i slutningen af oktober
JF
JF Aug 3 '14

Jeg bestilte midterkonsolen ved at skrive direkte til email-adressen som oplyst på shop.teslamotors.com linket.

cvitting
cvitting Aug 3 '14

@JF - Tak for info - jeg her netop bestilt - det må jo være bedst at komme med i køen...

/Claus

Flemming
Flemming Aug 5 '14
Jeg havde ikke lyst til at vente længere på Teslas midterkonsol og valgte at bestille kopien fra firmaet Evannex /teslaccessories.com med grå læder og mat træ som Vores bil er udstyret med.
Efter ca. 3 uger blev den leveret af FedEx og den passede perfekt med en ekstrakobholder, plads til telefonen og et stor rum til alt det andet med et skydelåg udført i samme træsort som bilen.
Da jeg var hos Tesla i Paris forrige fredag for at lade op inden hjemturen var både sælgerne og
Samtlige værkstedsfolk inde i bilen for at studere midterkonsollen, som de syntes var meget flot.
På forespørgsel om jeg selv havde været i USA for at hente den hos Tesla og måtte fortælle at
Den kom fra Evannex, syntes den ellers meget hjælpsomhed sælger ikke at den var såinteresant
Mere.
Fik ellers en fin betjening hos Tesla Paris, fuld opladning, dæktryk kontrolleret, og et lille hurtig
Sjek af bilen inden afgang til Hillerød.
Kiefer
Kiefer Aug 17 '14

JF: Hvor meget skal du give for konsollen her i DK, kan se på Teslas side at den koster 600+ USD alt efter udseende?

Ser ud til at de er begyndt at udlevere dem i USA.

/Martin

JF
JF Aug 18 '14

@Kiefer: Jeg har bestilt den via email direkte på onlineorders@teslamotors.com, og forventer dermed at betale de $600 (Har bestilt Piano Black). Jeg har i hvert fald ikke hørt noget andet omkring prisen og har altså ikke snakket med Tesla folkene i DK omkring dette.

Jeg rykkede i sidste uge for en forventet leveringstid. Fik blot en standard email retur som fortalte at jeg ER på ventelisten og at jeg vil modtage min, når turen kommer til mig på listen.

Kiefer
Kiefer Aug 18 '14

JF: Så 600 USD + evt. dansk moms lyder jo ikke overvældende.

Min eneste hage ved dem er, at jeg synes de ser ud til at tage enormt meget af aflægger pladsen mellem sæderne, i forhold til hvor meget plads i selve konsollen man får. Det gælder sådan set både den ved Evvanex og så Teslas egen. Jeg så en der havde en Evvanex ved Middelfart Supercharger, men fik desværre ikke hilst på personen.

/Martin