Loading...
dk

Børn i Model S | Tesla Forum

3450rbt
3450rbt Jul 8 '15
@Bianco: glimrende frunk løsning, sålænge den bette ikke piller ved knappen under kørsel :-)
Lborch
Lborch Jul 8 '15
@SQLCPH Dvs du bruger dem for at have selen i, så alarmen ikke går igang... Det er selvfølgelig en god idé.
@Bianco Tak for god info. Blot så jeg har forstået det... Selerne KAN godt nå - det er bare lettere med forlængerne ik'?
Kiefer
Kiefer Jul 8 '15

Lborch: Det med at, ISFIX løfter stolen op over sædet er en sandhed med modifikationer, vi har to gange rømer siddende på bagsædet, og der har seleforlængerne to funktioner, en for at undgå selealarmen og en overhovedet, at kunne nå ned til selelåsen når der sidder børnestole i bilen.

/Martin

Bianco
Bianco Jul 8 '15
Citat fra Lborch Selerne KAN godt nå - det er bare lettere med forlængerne ik'?

Det er korrekt, selerne kan sagtens nå - det er bare meget nemmere i dagligdagen. Prøv uden, og så ved du hvordan det kan løses hvis du synes det er halvt så besværligt som vi andre synes :-) 

Lborch
Lborch Jul 9 '15
Tak til jer alle - lyder som om jeg liiiige skal have fat i et par seleforlængere.... Dur alle modeller til TMS?
kajakaj
kajakaj Jul 12 '15
Utroligt hvad der kan være i den bil. Dejligt ikke at skulle pakke alt ferie grejet om, men blot kan hælde en hel indkøbsvogn fra grænsebutikken ned i frunk en. Der var plads til 6 rammer øl 4 ks vin i flasker og 2 papvin. Sukker og diverse andre småting. Tasken med diverse stik og forlænger ledning var der stadig også plads til.
Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Jul 12 '15
Torben_E
Torben_E Jul 12 '15
Citat fra kajakaj Utroligt hvad der kan være i den bil. Dejligt ikke at skulle pakke alt ferie grejet om, men blot kan hælde en hel indkøbsvogn fra grænsebutikken ned i frunk en. Der var plads til 6 rammer øl 4 ks vin i flasker og 2 papvin. Sukker og diverse andre småting. Tasken med diverse stik og forlænger ledning var der stadig også plads til.

Hej Kajakaj... hvornår skal vi kommer forbi :-)... Ja jer med baghjulstræk har virkelig en brugbar frunk.

God fornøjelse og sommer.

Torben_E 

kajakaj
kajakaj Jul 12 '15
Du er velkommen
Clubman
Clubman Jul 12 '15

Vi var ellers ved at overveje at droppe indkøb ved grænsen på vejen hjem, men kan se at der vist godt kan købes lidt ind, hvis vi lader frunken være tom på vejen ned:-)

Kiefer
Kiefer Jul 12 '15

KajaKaj: Der kan ellers være op til flere rammer inde i det inderste rum i Frunken også :-)

/Martin

kajakaj
kajakaj Jul 13 '15
Ja der stod også lige et par rammer derinde
Maho
Maho Aug 15 '15

Er der nogen som ved med sikkerhed hvad der er op og ned på eftermontering af barnesæder i trunken? Jeg mener helt bestemt, at dengang jeg bestilte bilen kunne 2 (og kun 2) ting eftermonteres: Dobbeltlader og barnesæder..... Men går man ind på Teslas bestillingsside nu, så står der under børnesæderne: OBS, skal installeres på fabrik?

Betyder det at de ikke længere kan eftermonteres, og er det kun i biler produceret efter en bestemt dato, eller heller længere ikke i min (fra dec. 2014)?..... Eller husker jeg simpelthen bare forkert fordi det altid har været sådan?

Bianco
Bianco Aug 15 '15

Det har aldrig været muligt at eftermontere børnesæder / 3. række.

Maho
Maho Aug 15 '15

OK, bare sjovt at @JL lige har skrevet at Karen fra Tesla siger Ja og 23.000 i tråden "vinterdæk på referraltilbud", hvad mon er op og ned :-) ?

Forummets indlæg er redigeret af Maho Aug 15 '15
Hansen
Hansen Aug 15 '15

Har hvis altid stået, at de skulle bestilles sammen med bilen og ikke kunne eftermonteres.

Fatningen til sæderne skulle dog være i alle biler, så kun et spørgsmål om den ekstra tværstolpe er der eller ej.

http://my.teslamotors.com/forum/forums/rear-bumper-reinforcement-project-report-can-your-tesla-be-safer-maybe

DeaconWP
DeaconWP Aug 15 '15

Mon ikke det kan afklares ved, at Karen bliver stillet nogle uddybende spørgsmål?:

1: Gælder den mulige efter montering for alle vin numre?

2: Er det sådan, at man fra et vin nummer har besluttet at forstærke chassiset med bagsæde forstærkningen i alle vin numre? (lidt som med autopilot hardwaren?)

3: Der står noget andet på bestillings siden. Hvad passer så?

Mon ikke Karen så kan svare igen?

JL
JL Aug 15 '15
Jo, et uddybende ring til Tesla kan sikkert afklare detaljerne. Jeg spirgte hende i denne uge om prisen på 21" vinterdæk (Pirelli = ca. 12.800 inkl. mont.) oh om man kunne eftermontere barnesæder. Hun spurgte en (fordi hun sagde det skiftede hele tiden) og svaret var ja og prisen var ca. 23.000. Hun fik ikke mit VIN, så måske er der forskelle. Har dog fundet en gut der har gjort det selv, inkl. montering af forstærkning. Men giv dem gerne et ring for at få flere detaljer :-)
DeaconWP
DeaconWP Aug 15 '15

Det er for mig lidt underligt, at man bruger telefon opkald til sådanne nogle forespørgsler.

Kan man bruge sådanne svar til noget som helst?

JL
JL Aug 15 '15
@Descon: Jeg var løbet tør for frimærker og min fyldepen var løbet tør for blæk ;-)
Maho
Maho Aug 16 '15

Vedr. eftermontering af barnesæderne: Er der nogen som har været urimeligt forudseende og gemt et screendump fra dengang de bestilte over mulighederne og hvor der står om det kan eftermonteres? Det er højaktuelt for mig, og jeg ville elske at kunne vise et sådanne billede, HVIS nu de siger det ikke kan lade sig gøre (mere)?

Sider: « 1 2 3 »