Loading...
dk

Kan i bruge jeres Tesla app på iPhone lige nu? | Tesla Forum

Bianco
Bianco Mar 20 '15
Citat fra Kiefer De var, da jeg ringede ca. 15:30 i gang med at samle sammen til en fejlmeldng ved deres teleudbyder.

Det håber jeg F...me at de har gjort for længe siden! Jeg ringede fejlen ind TORSDAG kl. 08.22. 

MicTheCat
MicTheCat Mar 21 '15
Torsdag var der generelt store problemer med Teslas servere nok pga de rodede med noget relateret til 6.2 sw. derfor kan det jo godt være der også har været 3G problemer oveni
Kiefer
Kiefer Mar 21 '15

Bianco: Ja det snakkede vi også om herhjemme, hvorfor de ikke havde gjort det allerede da den første ringede ind evt kunne man måske have ventet til nummer to, men derefter skal der altså tages action på problemet.

/Martin

HRH
HRH Mar 23 '15
Min app falder hele tiden af, og i går kunne jeg ikke få intrnetradioen til at virke..
Der er sat flueben i always connected, jeg har lavet soft reste adskillige gange..
Nogen der har forslag til en kur?
Andersen
Andersen Mar 23 '15

Jeg tror denne tråd nu minder om tråden "Sort skærm" - bare til orientering. HRH du er ikke alene - men jeg tror der p.t. arbejdes på en løsning. Ellers vil jeg anbefale du skriver eller ringer til Tesla, så de har større viden om hvilke biler/versioner der er ramt af problemet.

krabbe
krabbe Apr 9 '15
Min app har fungeret fint, det meste af tiden,;(

Men nu kan jeg ikke længere se hvor lang tid der er tilbage af chargetid. Nogen som har oplevet det ?
krabbe
krabbe Apr 10 '15
Ingen med samme problem eller løsning ?
Maho
Maho Apr 10 '15
Nob... Prøv at geninstallere app'en
krabbe
krabbe Apr 10 '15
Det har jeg prøvet :(

mødte igår een ved SC graceland, som også havde samme problem ! (Ikke et medle herinde)
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 10 '15

Jeg har oplevet efter at appen er blevet opdateret at location via gps tracking nu ikke sker realtid længere med derimod periodisk med x antal sekunder i mellem opdateringen.

lysmanden
lysmanden Apr 10 '15
Min app virker ikke 8 ud af 10 gange. Den skriver også bare at den "vækker bilen "
Har en iPhone 5
Kiefer
Kiefer Apr 10 '15

Ingen problemer her. Jeg synes ellers altid jeg er blandt de første der er med i puljen af biler der holder op med at virke, men denne gang er jeg så en af de heldige :-)

APP og VisibleTesla har kørt uden problemer den seneste uge. Jeg er stadig på version 6.1 af softwaren, ved ikke om dette måske kan have noget at sige?

/Martin

lysmanden
lysmanden Apr 17 '15
Nogen der ved om man kan komme tilbage på 6.1 versionen? Kunne være sjovt at teste om alle mine fejl og bekymringer forsvandt
perhansen
perhansen Oct 19 '15

efter at tesla appen på Iphone 6 har virket upåklageligt de første 14 dage, er den nu i udu og skriver: "a connection to the vehicle could not be made".  Har I andre også oplevet det og hvordan udbedres det?  Er det bare at vente til det automatisk er fixet og hvor lang tid plejer der at gå, eller skal jeg selv gøre noget?

KimT
KimT Oct 19 '15
Virker fint lige nu
perhansen
perhansen Oct 19 '15

har prøvet at afinstallere og installere den igen, men lige lidt hjælper det.  andre der har haft samme problem og hvordan blev det løst? har varet i næsten 24 timer nu

Icebreak
Icebreak Oct 19 '15
Min app virker fint lige nu. Og har gjort i de 14 dage jeg har været kørende ....
priess
priess Oct 19 '15
Ingen adgang på Android lige nu...
HRH
HRH Oct 19 '15
Har ingen problemer på iphone 5s
Nappedyret
Nappedyret Oct 19 '15

Ingen problemer på iPhone 6.

Har bilen forbindelse til nettet?

Forummets indlæg er redigeret af Nappedyret Oct 19 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 »