Nappedyret: Nej, det var det som var problemet og måtte resette systemet og kom så på igen
@Werge: Har du opdateret til iOS9? RemoteS fungerer vist (endnu) ikke med iOS9 .
Jeg har for en halv time siden tændt for varmen i bilen via Tesla app. Det virkede fint.
Har Android phone og har ikke kunnet få kontakt med min S85D m v8.0 det seneste døgn. Reboot af bilen har ikke hjulpet. Afbrydelse af Wifi heller ikke. Geninstallation af min app heller ikke. Konklusion: Der er problemer med Tesla's server. I mit tilfælde ikke det store problem, men tænker på den stakkel, som er nødt til at bruge summon for at få bilen ud af garagen for at komme ind i den !!
(...) men tænker på den stakkel, som er nødt til at bruge summon for at få bilen ud af garagen for at komme ind i den !!
Den stakkel kan da bare åbne bagsmækken, lægge bagsæderyglænet ned og kravle ind den vej og om på forsædet. Hvor svært kan det være?! :-)
vores Nissan LEAF app var også nede den anden dag, samtidig med at Tesla app'en var. Jeg gætter på at der har været bøvl med DDOS angreb igen.
vh, ErikBH