Loading...
dk

Kan i bruge jeres Tesla app på iPhone lige nu? | Tesla Forum

Werge
Werge Oct 19 '15
Ingen problemer med Tesla's egen app, men jeg får ikke kontakt med RemoteS.
Det sker jævnligt at en af dem ikke kan få forbindelse, men sjældent de begge ikke virker.
Lyder ulogisk for mig, men dette er mine erfaringer.
perhansen
perhansen Oct 20 '15

Nappedyret:  Nej, det var det som var problemet og måtte resette systemet og kom så på igen

Nappedyret
Nappedyret Oct 20 '15

@Werge: Har du opdateret til iOS9? RemoteS fungerer vist (endnu) ikke med iOS9 .

Pingus
Pingus Oct 20 '15

hvordan resetter du appen ? geninstallere 

perhansen
perhansen Oct 20 '15

nej har ikke opdateret mobilen.  var bilens computer jeg resettede

NeWT
NeWT Oct 20 '15
Ingen problemer med Remote S og iOS 9
koden
koden Dec 24 '15
I går virkede det fint i dag siger den på Samsung og iPhone at jeg skal slå "Always connected" til. Men det er hakket af med flueben og har altid været.<br />
Prøvede at fjerne og sætte igen<br />
Samme problem.

Hvor resetter man?
Forummets indlæg er redigeret af koden Dec 24 '15
SuneH
SuneH Dec 24 '15
Har haft samme problem. Reset ved at holde begge scroll-knapper på rattet inde i 5 sek. Så genstarter computeren og genskaber 3G forbindelsen.
krabbe
krabbe Oct 29 '16
Jeg har siden i går aftes ikke kunne får Remote access til min bil. (Ikke på Tesla app eller Remote s) nogle som oplever samme problem ?

Har genstartet bilen / telefoner flere gange, og Remote access er selvfølgelig On i bilen

Secondtoflying
Secondtoflying Oct 29 '16
Samme her.

Mvh,

Secondtoflying.
DeaconWP
DeaconWP Oct 30 '16

Samme hos os gennem hele dagen.

MaK
MaK Oct 30 '16

Jeg har for en halv time siden tændt for varmen i bilen via Tesla app. Det virkede fint.  

DeaconWP
DeaconWP Oct 30 '16

Server problemer hos Tesla, gætter jeg på.

Jevi
Jevi Oct 30 '16

Har Android phone og har ikke kunnet få kontakt med min S85D m v8.0 det seneste døgn. Reboot af bilen har ikke hjulpet. Afbrydelse af Wifi heller ikke. Geninstallation af min app heller ikke. Konklusion: Der er problemer med Tesla's server. I mit tilfælde ikke det store problem, men tænker på den stakkel, som er nødt til at bruge summon for at få bilen ud af garagen for at komme ind i den !!

Secondtoflying
Secondtoflying Oct 30 '16
2013 model, så ikke de helt store AP eller summonproblemer her ;-)
edge
edge Oct 30 '16
Jeg har heller ikke kunnet få forbindelse det sidste par døgns tid, Android, forsøgt diverse genstarter etc. Men lyder som om det ikke er et lokalt problem hos mig så, perfekt med forum til den slags :-)
JeppeB_HinnerupAuto
JeppeB_HinnerupAuto Oct 30 '16

Android HTC virker fint hos os

Jevi
Jevi Oct 30 '16

Virker igen helt spontant. Klart et server-login problem.

MOS
MOS Oct 30 '16
Citat fra Jevi

(...) men tænker på den stakkel, som er nødt til at bruge summon for at få bilen ud af garagen for at komme ind i den !!

Den stakkel kan da bare åbne bagsmækken, lægge bagsæderyglænet ned og kravle ind den vej og om på forsædet. Hvor svært kan det være?! :-) 

ErikBH
ErikBH Oct 31 '16

vores Nissan LEAF app var også nede den anden dag, samtidig med at Tesla app'en var. Jeg gætter på at der har været bøvl med DDOS angreb igen.

vh, ErikBH

Sider: « 1 2 3 4 5 »