Loading...
dk

Tjek liste ved afhentning af Tesla. Verision 1.2 | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Apr 14 '15

Det er vist kun i USA indtil videre den kan det?

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 14 '15

En GPS funktionsbaseret ladeport :-)

lysmanden
lysmanden Apr 19 '15
Jesper bang? Har sendt dig en mail men ved ikke om du har fået den? Hvordan gik afhentningen?
Jesperbang
Jesperbang Apr 20 '15
Lysmanden. Har ikke modtaget noget PB fra dig, afhentningen gik fint, og jeg kunne ikke finde nogle fejl fra lister, ridser, dug i lygter mm på bilen, så alt det var i top. Dejligt nu hvor man var blevet "brændt" lidt af mht til levering mm. At bilen var fin. Da de rullet den ud var der 3 mand som stod og kikket den igennem inden den blev kørt over til mig.. Så hvis du har en sort du skal hente i morgen med sort læder, så er den derinde ;)
lysmanden
lysmanden Apr 20 '15
Stort tillykke. Har forsøgt st skrive til dig nemlig. Hvad var der med leveringen?
PerF
PerF Apr 21 '15
Så har jeg endelig fået min S85 hjem. Alt er gået fint, og den stod pænt i lakken og lister var lige etc. Dog er der kondens i den ene lygte, og jeg synes at touch skærmen er off med 4-5 cm ved nogle tryk, det er ikke konsekvent, men virker meget mystisk.
Pete
Pete Apr 24 '15

Har efter en lille uges Tesla ejerskab fundet den her lidt funky mangel. Find en fejl!

Mvh

Peter

Nommensen
Nommensen Apr 24 '15
Gemmer den sig ikke under sæderyggen?
Hookmaker
Hookmaker Apr 24 '15

Yeps - det gjorde min ihvertfald...;-)

Pete
Pete Apr 24 '15

Har haft hånden helt nede bag sædet. Det burde jo under alle omstændigheder sidder over plast stoppet.

Nommensen
Nommensen Apr 24 '15
Læg sædet ned og kig om den ikke gemmer sig - god jagt :-)
Nommensen
Nommensen Apr 24 '15
Læg sædet ned og kig om den ikke gemmer sig - god jagt :-)
lysmanden
lysmanden Apr 25 '15
Pete: lad mig gætte: du har bestilt next generation men fået det gamle bagsæde?
Pete
Pete Apr 25 '15

Har ikke bestilt next gen bagsæder. Vil kunne ligge fladt og powernappe mens den lader :)

Dimsen der sidder på selen, som man klikker ind i dingenoten er der ikke.

Singh
Singh May 30 '15

Til dem der har hentet deres biler indenfor den sidste månedstid - Hvordan har finish været og har der været noget at holde specielt øje med? 

Klaus_
Klaus_ May 30 '15

Jeg havde en leveringsskade på fronten som betod omlakering af nose cone og kofanger. Det gjorde de mig opmærksom på allerede inden afhentning, men det var ingen problem at få lavet et par dage efter og der er ikke skyggen af en skade nu.

Derudover var der en mindre højdeforskel på kromlisterne i bunden af ruderne, mellem den ene sidedør og bagdør. Og på den anden side, var højdeforskellen mellem bagdøren og det lille trekantet vindue bagerst. Det var ikke værre end jeg kunne leve med det, men jeg påpegede det og det lød til de kunne optimere det og umiddelbart ser det ud til de har gjort det.

Sider: « 1 2