Loading...
dk

Udflugtsmål: Classic remise Berlin | Tesla Forum

JL
JL Mar 21 '15
Det har ikke så meget med Tesla at gøre, men tænker der må være et par bilnørder herinde, som stadig har interesse for klassiske/superbiler. Hvis der er, så kan jeg varmt anbefale Classic Remise i Berlin. Har været der i aften og det er et fantastisk sted. Jeg har aldrig set så mange og så fantastiske biler samlet på et sted. Jeg har vedhæftet et par billeder. Ferrari's hybrid, Porsche's 918 og et par stykker mere. Alt er til salg undtagen bilerne bag glas, da de er ejet af privat personer, som har 24 timers adgang til stedet. Sidst, men ikke mindst serverer de rigtig god italiensk mad. Den dyreste bil var Mussolini's gamle bil fra 1939 - den står i ca. 3,5-4 mio. Euro :-)
Forummets indlæg er redigeret af JL Mar 22 '15
KS
KS Mar 22 '15

Strøjer Samlingen er også en mulig destination for biltosser:

https://www.facebook.com/StrojerSamlingen

(Hjemmesiden nede p.t.)

(Og kører også TMS, så måske vi igennem forum kunne arrangere et besøg i Assens?)

Forummets indlæg er redigeret af KS Mar 22 '15
Junior
Junior Mar 22 '15

Strøjer samlingen kan fint anbefales :-) Har haft fornøjelsen af at møde både Jørgen og hans søn til div. arrangementer rundt omkring, de har virkelig en passion for biler og det kan mærkes.

Er man i Tyskland, så kan det også anbefales at kigge forbi www.auto-salon-singen.de . Kommer lige dernede fra og jeg kunne have brugt timer, hvis ikke dage i deres udstilling! Der er noget for en hver smag, nyt som gammelt.

Forummets indlæg er redigeret af Junior Mar 22 '15