Jaja, TILLYKKE med den! Jeg var sgu også en tvivler, men nogle mennesker er bare tålmodige og vinder på det! OG i øvrigt godt vi lige fik sat ansigt på dig...;-) Ses derude!
@DENNIS!!
Troede sgu aldrig det skulle ske, men hvor er jeg glad for at du endelig er blevet fuldgyldigt medlem herinde.
Stort tillykke med den lille ny, og glæder mig til at hilse på dig på SuC'ers rundt omkring eller til et træf.
Velkommen i familien, og hils Stig og Jimmy på arbejdet..
@Dennis: Også stort tillykke herfra, og som de andre må jeg nok også tilstå, at jeg var begyndt at tvivle på dig, tænkte egentlig for nogle dage siden, lige inden dit seneste indlæg at du nok var hoppet helt fra siden der havde været lidt stille omkring dig og snakken om værditab ;-)
Men super fedt, at du nu endelig har fået en hjem i garagen!
Ja, det sociale aspekt omkring en SuC har været lidt tyndt, men det kommer når vejret bliver bedre igen, så kommer det sociale frem i os alle, det er trods alt rarere at sidde inde i varmen end at stå og fryse rø... i laser...
Jeg lærer nok heller aldrig helt at forstå tomlere, men det er nok lige så meget uvisheden om hvem man kommer med der skaber spændingen i at tomle...
/Martin
Super for dig at det så endelig lykkedes :-) stort tillykke herfra. Håber det bliver mig i dag men tror heller ikke på det før bilen reelt holder i garagen. Er jo som du måske ved også blevet brændt af nogle gange senest i fredags...
Tillykke med bilen. Jeg har også anvendt Carselect, men endte op med at finde en brugt bil her i dk, som var et bedre køb end Tyskland. Jeg får min egen i denne uge og kan nærmest ikke vente med at komme bag rattet :)
Vil anbefale Opti coat hos detailing i Odense. Det er efter min overbevisning klart den mest holdbare løsning
Stort tillykke med den nye bil! Jeg kan varmt anbefale Opticoat i Odense (http://www.detailing-bilplejecenter.dk/). Jeg fik ordnet både min Audi og Tesla. Her er et par billeder af Audi'en hvor man kan se forskellen. Den er 7 år gammel og jeg har kørt den i vaskehal de sidste 4-5 år.
Tesla'en er perlemorshvid, så der er det sværere at se forskellen, selvom den også blev super flot
/Jacob
Det jeg er mest skeptisk overfor ved Køge udbyderen er der "kun" er 2 års levetid. Hvor Opticoat tidligere har skrevet at behandler man den pænt holde den for altid.
Bare lidt bøvlet med KBH til Odense og tilbage. For så at tage derned igen dagen efter. Alternativet er en overnatning. Som sikkert koster det samme som tog frem og tilbage :-)