Loading...
dk

Købes: Jeg søger 21" Turbine blanke fælge | Tesla Forum

janla007
janla007 Mar 23 '15

Hej,

Er der nogen som kan henvise eller sælger nogle originale 21" turbine fælge til den nye model Tesla S 85

Hilsen Jan

Steen_Bo
Steen_Bo Mar 23 '15
Den dba.dk er der 2 sæt til salg. :-) blir vist ikke billigere.
120281
120281 Mar 23 '15
De vil i hvert fald ikke gå ned i pris nogen af dem. Ellers bød jeg bare meget under :-)
Steen_Bo
Steen_Bo Mar 23 '15
120281 - hvad bød du, kender tilfældigvis dem begge to der har de sæt fælge til salg. Og har set et sæt blive solgt her inde til 29500 kr plus de nye dæktryks sensor. Så 25.000 kr er faktisk en ok pris.
Steen_Bo
Steen_Bo Mar 23 '15
120281 - hvad bød du, kender tilfældigvis dem begge to der har de sæt fælge til salg. Og har set et sæt blive solgt her inde til 29500 kr plus de nye dæktryks sensor. Så 25.000 kr er faktisk en ok pris.
120281
120281 Mar 23 '15
15 og 18k. Ene havde 75% og 18k fordel med 90% mønster. Men ikke engang et modbud fik jeg. :-)

Kan du hjælpe mig med at få dem ned i pris ?
Steen_Bo
Steen_Bo Mar 23 '15
har selv lige købt dem i mørke grå til 25.000 kr incl de nye sensor. Jeg er godt tilfreds med prisen det svare til 23000 plus sensor.
lysmanden
lysmanden Mar 24 '15
Steen hvor købte du dem henne til den pris?
Hookmaker
Hookmaker Mar 24 '15
Vær lige opmærksom på at der er en sending stjålne fælge og dæk derude, stjålet fra tesla. En pris der er for god til at være sand er.......;-)
lysmanden
lysmanden Mar 24 '15
Dem til 25.000 er lige blevet solgt
Kiefer
Kiefer Mar 24 '15

Hookmaker: Har sensorerne ikke et elektronisk serienummer som Tesla kan se når de bliver aktiverede?

Men 25.000 lyder nu ikke som et tilbud der er for godt til at være sandt, dog kan man i Frederikshavn købe et sæt også til 25.000, dog står der at de har en ridse...

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Mar 25 '15
Det skal jeg ikke kommentere, blot er det et faktum at der er stjålet et parti fælge og dæk, så det må være op til den enkelte at kontrollere at man får de rigtige....;-). Der er mig bekendt ikke nogen der faldbyder deres 21" fælge med dæk i forhold til nyprisen på over 40K.
lysmanden
lysmanden Mar 25 '15
Book og Kiel: hvad er en fornuftig pris sådan ca?
lysmanden
lysmanden Mar 25 '15
Book og Kiel: hvad er en fornuftig pris sådan ca?
Kiefer
Kiefer Mar 25 '15

lysmanden: Hvad den rette pris er, er jo altid en afstemning mellem køber og sælger, det kan godt være nyprisen er meget højt, men det er bestemt ikke ensbetydende med at brugtprisen på samme behøver at være tilnærmelsesvis lige så høj. Brugtprisen er jo hvad man er villig til at betale, nogle vil godt betale næsten nypris, andre synes en 50-60% af nyprisen er passende. Bliver du f.eks. tilbudt splinter nye fælge til 25% af nyprisen skal man nok være lidt mere varsom. 

personligt synes jeg en pris på ca. 25.000 for et sæt brugte fælge uden ridser er en passende brugtpris, jeg vil ikke give ret meget for et sæt med ridser. 

Hookmaker: er nyprisen ikke ca. 36.500,- jeg synes der er flere herinde der har skrevet man kan købe et sæt med sommerdæk til det samme som man skal give hvis man bestiller dem med bilen?

/Martin

Steen_Bo
Steen_Bo Mar 25 '15
Lysmanden, købte dem af en karmerat der havde købt dem som vinterdæk, Jeg synes at 25.000 kr er en rigtig fair pris med nye sensor og nye dæk. Ikk et røverkøb men fornuftigt køb.
Ny pris er 56.000 kr sidst jeg ringede til tesla og snakkede med Rasmus i Århus.
Teslaroad
Teslaroad Mar 25 '15
Hookmaker: mht de stjålende fælge og dæk hos Tesla, mener jeg at det kun var 19" fælge og dæk og ikke 21"!
Hookmaker
Hookmaker Mar 25 '15

Nej der er også 21" fælge men der var flest "alene" dæk. 

lysmanden
lysmanden Mar 25 '15
Hej Steen. Jeg har netop idag fået en pris på 49.000 hos Tesla Kbh .
Hed ikke om det er dollar kursen der svinger ?
lysmanden
lysmanden Mar 25 '15
Steen. Enig. 25.000 kr er en ok pris men ikke noget hvor man råber "woww"
Man KAB alligevel komme langt for 25.000 idag og få både kvalitetsdæk og fælge.

Personligt syntes jeg at Tesla pris ( dagsprisen idag ) på 49.000 er alt for højt.
Sider: 1 2 »