Hej,
Er der nogen som kan henvise eller sælger nogle originale 21" turbine fælge til den nye model Tesla S 85
Hilsen Jan
Hej,
Er der nogen som kan henvise eller sælger nogle originale 21" turbine fælge til den nye model Tesla S 85
Hilsen Jan
Hookmaker: Har sensorerne ikke et elektronisk serienummer som Tesla kan se når de bliver aktiverede?
Men 25.000 lyder nu ikke som et tilbud der er for godt til at være sandt, dog kan man i Frederikshavn købe et sæt også til 25.000, dog står der at de har en ridse...
/Martin
lysmanden: Hvad den rette pris er, er jo altid en afstemning mellem køber og sælger, det kan godt være nyprisen er meget højt, men det er bestemt ikke ensbetydende med at brugtprisen på samme behøver at være tilnærmelsesvis lige så høj. Brugtprisen er jo hvad man er villig til at betale, nogle vil godt betale næsten nypris, andre synes en 50-60% af nyprisen er passende. Bliver du f.eks. tilbudt splinter nye fælge til 25% af nyprisen skal man nok være lidt mere varsom.
personligt synes jeg en pris på ca. 25.000 for et sæt brugte fælge uden ridser er en passende brugtpris, jeg vil ikke give ret meget for et sæt med ridser.
Hookmaker: er nyprisen ikke ca. 36.500,- jeg synes der er flere herinde der har skrevet man kan købe et sæt med sommerdæk til det samme som man skal give hvis man bestiller dem med bilen?
/Martin