Mine svigerforældre har et sommerhus i Nice, Sydfrankrig og i går kom jeg til at tænke på, at det kunne være sjovt at køre derned i Tesla'en, i stedet for min ICE eller alternativt, at flyve.
Har siddet og kigget på https://www.evtripplanner.com/planner/2-5/ og det burde ikke være umuligt at komme derned udelukkende med SuC. Men just in case, hvilket kabel/adapter/stik vil være godt at have med, hvis vi ønsker at lade på et hotel i Sydtyskland på vejen derned og hjem? Og mht. Frankrig, er der noget jeg skal være obs på der, når vi vil lade helt almindeligt igennem et stik fra sommerhuset? Kan sgu ikke helt huske hvad de bruger dernede :-) Der er trods alt et stykke til den nærmeste Tesla SuC i Fréjus, så vi vil gerne være sikre på at kunne lade andetsteds også, just in case.
OBS: Har ikke bestilt løst type-2 kabel til min, da jeg får en fastmonteret ladeboks hjemme.
Og ligeledes, vi ønsker også at køre en tur til Fredrikstad og besøge noget familie - bør vi på denne tur have en back-up løsning med også? Eller vil I mene at SuC kan klare arbejdet, når vi max snakker 2 overnatninger deroppe?
På forhånd tak