Loading...
dk

My tesla app. | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 24 '15

Fik skønheden i går men det har endnu ikke været muligt at forbinde den til my tesla appen. Den registrerer godt bilens nummer i toppen af appen men den bliver ved med at sige "wakening car" uden at der sker yderligere. Er der mon nogen der har et trick til at forbinde bilen og appen?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 24 '15
SQLCPH
SQLCPH Mar 24 '15
Hej gustavsfar. Tillykke med bilen efter al den bøvl. Træls ik men er synet af bilen ikke bare fantastisk? De første timer bag rattet husker jeg som noget specielt og jeg har det stadig væk specielt når jeg kører hende ;-(

Min app har ikke fungeret i 3 dage og jeg ser at flere har de samme problemer. Der er også rod med nettet i bilen synes jeg. Rdio og netradio kører ikke. Jeg har ikke fået fejlmeldt det i håb om at det blev fixet i weekenden. Det gjorde det ikke...!
Karl
Karl Mar 24 '15
Det var galt med min da jeg hente den i torsdags. Fik den til at virke fredag ved at lave softreset, men nu er den galt igen.. Skal prøve med softreset igen. Var ude og køre en tur igår og de første 5 min var storskærmen langsom..
Mike2810
Mike2810 Mar 24 '15

Har samme problem Tesla App kører ikke. Jeg har lavet softreset men det hjælper heller ikke. Ringer til Tesla nu.

Mike2810
Mike2810 Mar 24 '15

Tesla siger problemet ligger hos udbyderen. De håber på et snarligt fix.

Bianco
Bianco Mar 24 '15
Citat fra Mike2810

Tesla siger problemet ligger hos udbyderen. De håber på et snarligt fix.

Det er lidt fjollet at skyde skylden på udbyderen (Telia?) når WiFi & Bluetooth ikke virker og den store skærm fryser og genstarter sig selv.

Karl
Karl Mar 24 '15
Har lige lavet softreset og jeg har kontakt med vidunderet.
Forummets indlæg er redigeret af Karl Mar 24 '15
SimonHN
SimonHN Mar 24 '15
Jeg slog wifi fra i går og genstartet. Det har hjulpet mig. :)
krogsgaard
krogsgaard Mar 24 '15

Tesla har sagt til mig der er et generelt problem, som ikke er løst endnu.

Werge
Werge Mar 24 '15
Jeg slog også wifi fra og genstartede skærmen, og siden har jeg ingen problemer haft, hvilket glæder mig, da bilen holder ude og jeg ikke er glad for at komme ud i en kold bil.
TwoChops
TwoChops Mar 24 '15
Efter at have slået wifi fra og bedt den glemme mit hjemmenetværk og derefter genstarte, er problemet (ihvertfald midlertidigt) løst.
Har lige fået notifikation om ny software til bilen, så måske løses problemet i forbindelse med det
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 24 '15

Ja efter at have genstartet virker my tesla også her. Tak for hjælpen

TwoChops
TwoChops Mar 24 '15
V 6.1(2.2.200) WiFi problem ikke løst på denne måde. App virker stadig kun med WiFi slået fra og efter genstart
Nappedyret
Nappedyret Mar 24 '15
Samme her 2.2.200 og app virker kun ved wifi OFF og en reset.
Kiefer
Kiefer Mar 24 '15

App virker slet ikke til at kontakte bilen, 3G forbindelsen virker sporadisk, men f.eks. RDIO er helt og aldeles død i øjeblikket.

Karen iger de stadig fejlsøger men ikke rigtig kan finde ud af hvad fejlen er...

/Martin

NOELON
NOELON Mar 25 '15

Er det så en af de gange hvor man er lykkelig over at man hverken er beta-tester eller first-mover? Oplever overhovedet ingen problmer - hverken med 3G eller wifi :-)

MrCoffee
MrCoffee Mar 25 '15

Har også problemer, det er åbenbart et Telia simkort som volder problemer, så mange ejere ikke kan bruge internet radio og app. de arbejder på højtryk

SQLCPH
SQLCPH Mar 25 '15
Har også problemer i min fra dec 2014. Den store skærm fryser, ingen netforbindelse (kun lige efter reset) og der er ingen netadgang via app. Kan det være nyere leverancer der har andre simkort/udbyder end gl modeller?
Maho
Maho Mar 25 '15

+1 her, problemer med især app forbindelse i den sidste uges tid, skide irriterende.....

Andersen
Andersen Mar 25 '15

TSLA hvor når er din bil fra ? (SW version) - jeg har samme problemer og min bil er kun 3 uger gl. V 6.1(2.2.176) Går ikke ud fra, at jeg er beta-tester eller first-mover?

Sider: 1 2 »