Loading...
dk

My tesla app. | Tesla Forum

NOELON
NOELON Mar 25 '15

Andersen: Min er fra midt September 2013 og SW er 6.1(2.2.115), så din version er noget nyere. Derudoer har jeg sat Energy Saving ON og Always On

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 25 '15

Umiddelbart lyder det som om at det primært er brugere med "nyere biler" måske fra slut 14´og frem som har problemerne pt.

Andersen
Andersen Mar 25 '15

Jeg har forsøgt med Always on / off - ingen forskel og køre altid med Energi Saving - Ingen forskel på App.  Gad nok vide hvor meget ekstra strøm det tager med Always on - jeg syntes min mister meget p.t.   ca. 10 km. på et døgn med Always on - men kun 4 km. det seneste døgn, hvor bilen stod helt stille - men det var med ladekablet i og målt fra 80 pct. opladning, (efter charging complete) og så ca. 24 timer frem.  Står bilen selv og fylder lidt op, såfremt ladekabel er tilsluttet ? eller er det kun, hvis batteriet nærmer sig min.?  (Tak til TSLA )

NOELON
NOELON Mar 25 '15

Bilen står og lader op med interval når den står længe. Jeg har på en nat se at den giver mig en notice op ladning complete 2 - 3 gange. Min står til 90% normalt. Det lyder meget rigtigt at den mister op til 10 km på en nat hvis den ikke er sat i stikket - især disse dage hvor det har været koldt om natten.

Andersen
Andersen Mar 25 '15

10 km. på en nat kunne jo svare til op mod 20 km. i et døgn ud af måske 400 km. typical range - Det er jo 5 pct. - hvor Tesla oplyser 1 pct. på hjemmesiden - formentlig under optimale vejrforhold. Men det lyder af rigtig meget, så er der hvis en ekstra god grund til at bygge carporten om til en isoleret garage.... Takker.

Andersen
Andersen Mar 25 '15

10 km. på en nat kunne jo svare til op mod 20 km. i et døgn ud af måske 400 km. typical range - Det er jo 5 pct. - hvor Tesla oplyser 1 pct. på hjemmesiden - formentlig under optimale vejrforhold. Men det lyder af rigtig meget, så er der hvis en ekstra god grund til at bygge carporten om til en isoleret garage.... Takker.

NOELON
NOELON Mar 25 '15

Eller til at have ledningen i stikket. 

Sider: « 1 2