Loading...
dk

Sælges Tesla S 19" standard fælge med autopilot sensor. | Tesla Forum

Steen_Bo
Steen_Bo Mar 24 '15
<p><span style="line-height:1.6em">Sælger mine 19" standard fælge, helt nye kun kørt 150 km. følg </span><a href="http://www.dba.dk/...et</a><span style="line-height:1.6em">og få et sæt rigtig flotte og helt nye fælge til den rigtige pris.</span></p>

<p><a href="http://www.dba.dk/...4516776/">Se dem her på dba.dk</a></p>

<p>Skriv gerne på 27209800/ steenogtina@me.com eller Pm her inde.</p>

<p>Mvh steen</p>

<p> </p>
Forummets indlæg er redigeret af Steen_Bo Mar 27 '15
Hookmaker
Hookmaker Mar 24 '15

Det var måske en ide at nævne hvilke dæk der er på (det er vist Michelin Pilot sport3 sommerdæk), og at der den nye type DÆKTRYKSSensorer på?

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Mar 24 '15
Steen_Bo
Steen_Bo Mar 24 '15
Har ingen ide om hvad dæk der faktisk sidder der på fra fabrik. Synes at have læst det var helårsdæk. Men hvis det Michelin PS3 så skal jeg da ha sat prisen op :-)
Ang sensor, så husk at læse overskriften, men det er de nye sensor til de biler med autopilot.
Steen_Bo
Steen_Bo Mar 27 '15
Sælges for 15.000 kr
Bentzilmer
Bentzilmer Apr 8 '15
Er de solgt?
Hookmaker
Hookmaker Apr 8 '15
Jeg har et sæt helt nye 19" tesla orig. fælge uden en eneste ridse med Michelin sport 3 sommerdæk kørt 800 km og som nye sælges for 13.000 kr.
SQLCPH
SQLCPH Apr 8 '15

Uha Henrik... det er fristende... jeg mangler et sæt sommersutter med lavere db end goodyear dækkene som kan bruges op til vinter... overvejer lige... /Søren

Hookmaker
Hookmaker Apr 8 '15

Fælgene er solgt....;-)

Bentzilmer
Bentzilmer Apr 8 '15
Man skal godt nok være hurtig. Jeg er stadigvæk på udkig, hvis andre vil sælge?
Forummets indlæg er redigeret af Bentzilmer Apr 8 '15
SQLCPH
SQLCPH Apr 8 '15

ja der var ikke meget tid til overvejelse... :-) vi blev overhalet indenom bentzilmer ;-)

KS
KS Apr 8 '15

Overvejer at skyde mine af, men venter lige til jeg ved hvordan og hvorledes med salg af den gamle. Har gang i et par interesserede der lige skal af med deres ICE. Men har måske et sæt der har kørt mindre end 50 meter på dansk vej.

SQLCPH
SQLCPH Apr 9 '15

Let me know Ken og jeg krydser fingre for salg af the little pony ;-)

Steen_Bo
Steen_Bo Apr 9 '15
Mine er stadig til salg. De er ikke solgt.
Steen_Bo
Steen_Bo Apr 27 '15
Har stadig et sæt 19" standard fælge med dækkene den leveres med. Helårsdæk.
MontecristoDk
MontecristoDk Apr 27 '15
Hvad skal du have for dem?
Steen_Bo
Steen_Bo Apr 27 '15
Jeg et åben for bud, dækkene ha kørt ca 1000 km.
lysmanden
lysmanden Apr 27 '15

jeg er interesseret i de 19 " helårs dæk som bilen bliver leveret med, så hvis nogle vil af med dem til de obligatoriske ca 1750 kr for 4 stk så endelig sig til

muller
muller Jun 3 '15

Jeg har et sæt 19" standard fælge med helårsdæk til salg. De har kørt ca. 10.000 km. De er med de gamle sensorer. Fælgene står næsten som nye, uden parkeringsridser. Se http://www.dba.dk/alufaelge-19-originale-245/id-1016124620/ for yderligere detaljer.

Singh
Singh Jun 3 '15

muller er du åben for bud? Umiddelbart syntes jeg måske din pris på DBA ligger i den høje ende.

muller
muller Jun 3 '15

De er solgt.

Sider: 1 2 »