Har du prøvet at genstarte? det virkede for mig.
Har haft samme problem.. men er forsvundet nu efter jeg har slukket for WiFi og taget en dyb (15 sek.)genstart.
/Jens
Jeg kan stadig ikke få skidtet til at virke, genstartet og diverse wifi prøvelser, intet hjælper...
Det er lidt ligesom sidst, Tesla er flere uger om at fixe et problem der åbenbart ligger uden for deres hænder. Jeg forstår simpelthen ikke at de ikke er bedre til at presse deres leverandør til at fixe problemet, altså med mindre det er en softwarebug der er dukket op i deres egen software som de ikke kan finde ud af at løse...
/Martin
Umiddelbart har mit også virket igen siden i går eftermiddags... krydser fingre for det fortsætter :)
Fortsat problemer. Har haft det siden jeg hentede bilen i Århus i fredags.
Har snakket med Tesla, som "påstår" det er mobil udbyderen der er problemet. Undrer mig så dog over at jeg heller ikke kan bruges browseren når jeg bruger 4G gennem min mobil, eller husets WI-Fi.
Er der andre der har meget svag signal på WI-FI? Har sat routeren hel hen til ruden, der er nu ca. 1 meter mellem Router og bil, alligevel vises signal styrken kun som den første helt lille prik, i mens min Iphone 6 har fuldt signal?
Jeg har præcist det samme problem som du beskriver Claus. Er temmelig mystisk...
Jeg kan så konstatere, at hvis jeg slukker for wifi, så virker 3G i bilen, så tror jeg altså ikke helt på det er et problem med udbyderen, så ville der jo være et problem med 3G uanset om der var wifi eller ej.
Fik lige en prøvetur til Tesla Event ved Køge SuC i dag, da jeg alligevel skulle tanke og der ikke rigtig var ret mange tilmeldte så Mikkel syntes da jeg skulle have en tur :-)
Hold da op, det er jo langt sjovere end at tage i tivoli, jeg forstå godt Jer der har købt en, bare trist at komme tilbage i min "bowlamme" S85'er :-)
/Martin
@Kiefer, køb en ny - du har jo råd til det...;-)
Spøg til side, ja den nye (i forhold til S85) er en helt anden bil, synes jeg. Men den gamle er ikke at kimse ad. Forleden "nakkede" jeg en stor amerikaner truck, stealth sort, mega dæk og sydstatsflag der dækkede 4/5 dele af foruden på rampen ned til motorvejen ved festpladsen i Roskilde. Idioten sad og gassede op og troede han skulle forrest til rampens sammenfletning, men der tog han godt nok fejl! Fed feeling - selv i S85!
@Hookmaker, godt at læse positive historier om S85'eren også, det er lige til at blive deprimeret af at det ofte er P85D der får al omtalen, når man nu ikke er så privilegeret at have bestilt sådan en :-D
Hookmaker: Næe desværre, havde der været råd så havde der nok også stået en eller flere P85D'ere på vores mark ;-)
Jeg er skam stadig godt tilfreds med min S85, den gør det stykke arbejde den ska og dækker vores forbrug til fuldel, og selv her i dag var vores 4-årige datter helt vild med accelerationen i vores S85 og synes det kilder i maven.
Når man kommer til Hjørring lige efter lyskrydset fra motorvejen og hen mod rundkørslen ved SuC, der er der jo altid tid til lidt drengerøvsleg om hvem der kommer først, inden vejen går fra to til et spor ;-)
/Martin
Oplever det samme (Claus8930) med wifi - når bilen søger efter de forskellige netværk viser den 4-5 streger på vores signal og når bilen endelig får forbindelse viser den kun en lille prik. Navigation, internet musik og browser virker kun sjældent og sporadisk, uanset Wifi eller fuld 3G signal. Lidt ærgerligt, når man gerne vil vise venner og bekendte sin nye bil...... :( - men heldigvis et generelt problem.
Min erfaring er, at når bilen er vågen - helt vågen, altså startet og jeg er i bilen, så virker APP'en - men også lige der hvor jeg har mest brug for det... :-)