Loading...
dk

Ingen kontakt via app til bilen | Tesla Forum

gw
gw Apr 1 '15
Min har virket igen siden igår også inden jeg opdaterede til 6.2. Tesla ringede her til aften for at følge op på min fejlmelding. Super service.
gw
gw Apr 1 '15
Han forklarede havde været en fejl mellem systemer så det var ikke kun udbyderens fejl. Noget med den vpn Tesla bruger ikke kunne sammen med udbyderens udstyr.
Kiefer
Kiefer Apr 1 '15

gw: Så er den super service så måske blot relateret til dig, jeg har intet hørt, hverken på min telefoniske fejlmelding eller på min henvendelse via e-mail.

/Martin

Chris
Chris Apr 1 '15
Oplever også fuld funktionalitet igen fra idag
gw
gw Apr 1 '15
@kiefer. Måske de ringer en af de kommende dage hvis der skal ringes tilbage til alle.
Kiefer
Kiefer Apr 1 '15

GW: Så havde det nok været nemmest bare at sende en mail ud til alle dem der havde skrevet ind og fejlmeldt, at nu mener de det virker igen...

Så behøver man ikke ringe rundt.

/Martin

Bianco
Bianco Apr 1 '15
Så skærmen rebooter når man trykker play i Rdio, hvis der er bøvl med VPN/internet forbindelsen?
Super software-fejlhåndtering...
Kiefer
Kiefer Apr 1 '15

Jeg forstår så ikke de vælger at gøre det som en VPN forbindelse og ikke blot en HTTPS forbindelse, det andet er da både besværligt og oldschool...

/Martin

JF
JF Apr 1 '15

Jubii. Min har også virket hele dagen i dag. Men selvom jeg specifikt bad om en tilbagemelding på min fejlmelding, så har jeg heller intet hørt.

Lidt skidt, hvis de ikke har styr på port-routing og VPN kryptering og samtidig ikke har indbygget en overvågning som advarer, hvis kundernes APP-anvendelse afviger fra normalen. Måske de skulle ansætte nogle dygtige software udviklere ;-)

/JF

birkjensen
birkjensen Apr 2 '15

Skrev pænt til Tesla - kastrup, fik et pænt svar, om at de ville se på dette problem. Fik også et svar at det skulle være på plads nu. Forventer da også at den nye opdatering gør at det ikke kommer igen. Ikke så fedt at have en navigation som ikke virker, grundet intet internet .. eller ikke kan høre musik .. Nå men det virker nu . Så er glad .. 3 dage tog det .. De kan vel heller ikke hele tiden have tingene gennemtestet. 

Birk 

Sider: « 1 2 3 4 5