Prøvede at bruge tripplanner til at generere en rute til Sydfrankrig. Det så umiddelbart ikke ud som om at Superchargeren i Hamborg er med.. i hvert fald ville den have mig til Busdorf og derfra til Bad fallingbostel.
Det anbefales i hverfald altid at tjekke routen. Jeg holder i Rødovre, og indtastede en destination i Aalborg. Den ny Routeplaner førte mig over malmø, gøteborg og videre med færgen til jylland. - samlet rejsetid 9½ time. Jeg tror jeg vil fortrække turen neden om fyn som kan gøres på under det halve.
Det anbefales i hverfald altid at tjekke routen. Jeg holder i Rødovre, og indtastede en destination i Aalborg. Den ny Routeplaner førte mig over malmø, gøteborg og videre med færgen til jylland. - samlet rejsetid 9½ time. Jeg tror jeg vil fortrække turen neden om fyn som kan gøres på under det halve.
Hej Niels
Det må siges at være den nærmeste omvej
Torben_E
Henrik comeback. Deltager du i et pre release panel? Eller er du
Søren, jeg er ikke i pre-release-panel. Men den skulle jo også komme GA nu ;)
Jeg har faktisk ikke prøvekørt den endnu, overvejer en tur til kbh, bare for at køre.
Da jeg kom på arbejde i går fik jeg besked på mobilen 5 min efter at der var opdatering klar. Kunne lige nå at sætte den til at opdatere inden jeg skulle til Odense i en anden bil.
Kom så tilbage om natten, Det undret mig bare lidt at jeg har fået version 7.1 (1.1 B) ?
Autopilot virker også fint. Men fik det ikke prøvet i traffik da jeg kørte hjem kl. 3.30 i nat.
Men jeg troede ikke det blev rullet ud endnu?
Er opdateret til 6.2 i morges.
Når jeg beder den navigere fra Randers til Kbh, guider den via Fælge fra Århus. Kan man ikke vælge en alternativ rute via Fyn?
Er der nogle der ved om de foreslåede ladetider, er det for at man kan komme hjem til afrejse lokationen igen, eller blot for at komme frem?
@Maho, nej hvis det er tilfældet er det ikke meget værd. Hvis den heller ikke tager hensyn til at man skal kunne komme tilbage til et ladested igen, kan man jo ikke bruge det. Man bør kunne angive om man kan oplade når man kommer frem.
Men de nævner vist også det er en BETA version, så vi skal jo starte et sted :)