Loading...
dk

Firmware 6.2 | Tesla Forum

heinzemann
heinzemann Mar 31 '15
Fik også min opdatering her til eftermiddag. Glæder mig til at køre i morgen! :-)
SQLCPH
SQLCPH Mar 31 '15
Henrik comeback. Deltager du i et pre release panel? Eller er du "bare" the chosen one ;-) jeg har ikke noget imod at være beta tester. Men fedt hvis 6.2 skulle være både nyt og TACC forbedringer som Ken skriver. Jeg har ofte måtte override dens til tider ret agressive kørsel. Både opbremsning, acceleration og vognbaneskift. Eller rettere sagt familien på bagsædet har bedt mig om at køre ordentlig ;-) glæder mig til at prøvekøre den
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 31 '15

Prøvede at bruge tripplanner til at generere en rute til Sydfrankrig. Det så umiddelbart ikke ud som om at Superchargeren i Hamborg er med.. i hvert fald ville den have mig til Busdorf og derfra til Bad fallingbostel. 

Niels
Niels Mar 31 '15

Det anbefales i hverfald altid at tjekke routen. Jeg holder i Rødovre, og indtastede en destination i Aalborg. Den ny Routeplaner førte mig over malmø, gøteborg og videre med færgen til jylland. - samlet rejsetid 9½ time. Jeg tror jeg vil fortrække turen neden om fyn som kan gøres på under det halve.

SQLCPH
SQLCPH Mar 31 '15
Tak for PB Henrik. Det giver god mening ;-) kan ikke sende PB med iPhone desværre. Vh Søren
Torben_E
Torben_E Apr 1 '15
Citat fra Niels

Det anbefales i hverfald altid at tjekke routen. Jeg holder i Rødovre, og indtastede en destination i Aalborg. Den ny Routeplaner førte mig over malmø, gøteborg og videre med færgen til jylland. - samlet rejsetid 9½ time. Jeg tror jeg vil fortrække turen neden om fyn som kan gøres på under det halve.

Hej Niels

Det må siges at være den nærmeste omvej

Torben_E

Forummets indlæg er redigeret af Torben_E Apr 1 '15
SQLCPH
SQLCPH Apr 1 '15
Øhhhh skulle det ikke være 6.2 der lå i gårsdagens OTA update? Jeg fik da bare en 6.1. Version 231??? WTF
Maho
Maho Apr 1 '15
WTF: Så var det min tur til at opdatere i morges, men hov!!!! Efter opdateringen stod: version 7.0 succesfuldt opdateret, autopilot er nu fuld tilgængelig... 20% ekstra batteri frigivet... Ladehastighed på SuC nu mulig med op til 240 Kw/t... Hvad sker der lige her :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 1 '15

Hehe. God aprilsnar ;-)

SQLCPH
SQLCPH Apr 1 '15
Martin - vi er bustet ;-)
Maho
Maho Apr 1 '15
He he.......
Mike2810
Mike2810 Apr 1 '15
@Ken har umiddelbart samme oplevelse her efter opdateringen. TACC virker nu godt. Lane og Blindspot på deaktiveres i min bil det er for irriterende. Valetmode - ved ikke hvad jeg skal mene.
Men så ud som om at masks effekt er begrænset nåede ikke engang 480KW - måske på grund af temperaturen???

Skulle vi ikke have sat topfarten op ved denne opdatering??
heinzemann
heinzemann Apr 1 '15
Citat fra SQLCPH Henrik comeback. Deltager du i et pre release panel? Eller er du

Søren, jeg er ikke i pre-release-panel. Men den skulle jo også komme GA nu ;)

Jeg har faktisk ikke prøvekørt den endnu, overvejer en tur til kbh, bare for at køre. 

SimonHN
SimonHN Apr 1 '15

Da jeg kom på arbejde i går fik jeg besked på mobilen 5 min efter at der var opdatering klar. Kunne lige nå at sætte den til at opdatere inden jeg skulle til Odense i en anden bil.

Kom så tilbage om natten, Det undret mig bare lidt at jeg har fået version 7.1 (1.1 B) ?

Autopilot virker også fint. Men fik det ikke prøvet i traffik da jeg kørte hjem kl. 3.30 i nat.

Men jeg troede ikke det blev rullet ud endnu?

Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Apr 1 '15
Hookmaker
Hookmaker Apr 1 '15
7.1 1.1.Bullshit!....;-)
Claus8930
Claus8930 Apr 1 '15

Er opdateret til 6.2 i morges.

Når jeg beder den navigere fra Randers til Kbh, guider den via Fælge fra Århus. Kan man ikke vælge en alternativ rute via Fyn?

Er der nogle der ved om de foreslåede ladetider, er det for at man kan komme hjem til afrejse lokationen igen, eller blot for at komme frem?

Maho
Maho Apr 1 '15
Jeg vil mene det er til at komme frem...... Men hvad mere interessant er ved hvilket forbrug? Hvis bilen tror jeg bruger 235 Kw/km men jeg bruger 275 kw/km, så er dens forslag jo ikke en dyt værd..... Nogen som ved dette?
Claus8930
Claus8930 Apr 1 '15

@Maho, nej hvis det er tilfældet er det ikke meget værd. Hvis den heller ikke tager hensyn til at man skal kunne komme tilbage til et ladested igen, kan man jo ikke bruge det. Man bør kunne angive om man kan oplade når man kommer frem.

Men de nævner vist også det er en BETA version, så vi skal jo starte et sted :)

Forummets indlæg er redigeret af Claus8930 Apr 1 '15
120281
120281 Apr 1 '15
Stadig ingen software. Ikke den vilde opdatering, sidder bare med en ide om push ikke fungere, så sidder og logger ind på app flere gange om dagen uden held. :-(

God påske
Hookmaker
Hookmaker Apr 1 '15
@120281, når du har købt brugt er du sidst i køen...;-)
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »