Loading...
en

Forskningsprojekt

Tolle
Tolle Apr 1 '15

Hej Teslaforum.dk

Jeg studerer på Aarhus Universitet, og jeg er i gang med min bachelorafhandling. Mit selvvalgte emne omhandler Tesla Motors og opfattelsen i Danmark. For at kunne lave analysen i afhandlingen, er det nødvendigt med data, hvorfor jeg henvender mig til dette forum. 
Jeg vil være dybt taknemlig for jeres hjælp. På forhånd tak. Følg nedenstående link.

http://aarhus.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9ZG3ZKJ2fR2NN7D

Mvh
Christian Tosltrup

Hookmaker
Hookmaker Apr 1 '15

Besvaret. Glæder mig til at se resultatet af din bachelor afhandling konkluderet herinde på forum...;-) 

Claus8930
Claus8930 Apr 1 '15

Har svaret :)

Du har en lille fejl. En AUDI 3,0 TDI er ikke en benzin bil.

Tolle
Tolle Apr 1 '15

Mange tak for din hjælp Hookmaker. Jeg er ligeledes spændt på resultatet og vil glædeligt dele det med dette forum. :)

Claus8930 tak for din deltagelse, og tak for at du har gjort mig opmærksom på fejlen. Der burde selvfølgelig stå diesel - godt observeret. :)

JL
JL Apr 1 '15

Done :-) 

DerHansi
DerHansi Apr 1 '15

Udfyldt :-)

Tolle
Tolle Apr 1 '15

Mange tak for jeres hjælp. :)

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 1 '15

Hermed besvaret :-) 

Bollemaelk
Bollemaelk Apr 1 '15

Jeg har også svaret, selv om jeg endnu ikke har en Tesla. Håber det kan bruges.

Busimiss
Busimiss Apr 1 '15
Done ;-)
Genild
Genild Apr 1 '15

Udfyldt :-)

To ting du bør overveje:

Da en meget stor del af respondenterne her fra Forum rent faktisk ejer en Tesla, giver en del af svarene ligesom sig selv - man har jo forlængst truffet det valg som spørgeskemaet lægger op til. Så måske der burde være en regulær tag-boks i starten, hvor man kan definere dette.

Din årslønskategorier tror jeg er præget af, at du er studerende. Oftest opgives husstandsindtægt, da dette er mere sigende for det økonomiske råderum, og så er der kategorier op til en million før man giver +