Loading...
dk

Den elektriske bil hjemsøger os igen. | Tesla Forum

Torben_E
Torben_E Apr 4 '15

Kære Tesla venner

For dem af jer der ikke har set denne 50 min. video så siger jeg god fornøjelse.

Den starter i Detroit med GM, går over Nissan og Tesla... og ender med et genialt statement som er :

En EV er den eneste bil i verden der bliver grønnere og grønnere som tiden går og vi omstiller el-nettet fra sort til grøn(nere) energi. Brilliant !!!

Iøvrigt var det hjerteknusende at se "The Outsider" som hedder Gadget og hvordan hans drøm blev smadret. Utrolig at han ville starte igen. Elon kom også godt ud i tovene under finanskrisen og med Roadsteren.

http://www.dr.dk/tv/se/den-elektriske-bil-hjemsoeger-os-igen/den-elektriske-bil-hjemsoeger-os-igen

De bedste Tesla hilsner

Torben_E

Forummets indlæg er redigeret af Torben_E Apr 4 '15
NOELON
NOELON Apr 4 '15

Kære Torben,

Det er en rigtig god dokumentar om hvordan pionerene fik skabt et godt fundament for vores allesammens yndlingsbil og sat den seriøse elbil dagsorden. Der har dog også været vildskud ift. ombygger projekter - også herhjemme med elektrificeringen af Citroens C1. Men som Tesla Roadster ejer siden 2010 er jeg bare glad for det er lykkedes for Tesla at skabe et så godt produkt, som vi idag står med. Nu venter jeg bare på at Tesla får søsat deres Roadster opgradering 3.0, så vi får matchet den nye teknologi med den klassiske Roadster.

Bedste hilsener

/Carl