Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
SQLCPH
SQLCPH Apr 6 '15
Sidder og lader i Køge og tænkte på om en lille sticker i bagruden ikke kunne være meget hyggelig når man nu enten mødes på SuC eller ser hinandens biler rundt omkring. En slags "nabohjælp" og "her er jeg som I kender fra teslaforum". Klart stickeren skal være lille og ikke hele bagruden. Diskret. Men er der stemning for det? Og er der én der kan lave et fedt layout?

Jeg kender en der kan lave mærkerne hvis det er.

/Søren
KS
KS Apr 6 '15

smuk ide!

Comeback
Comeback Apr 6 '15

godt forslag.... 

Empty
Empty Apr 6 '15

Go ide :-)

Maho
Maho Apr 6 '15
Jeg aftager også gerne et:-)
TwoChops
TwoChops Apr 6 '15
Jeg er med :-)
TwoChops
TwoChops Apr 6 '15
Jeg er med :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 6 '15

Super idé Søren. Jeg er med :-) Det kunne af hensyn til evt. solfilm på bagrude også tænkes at det kunne monteres i området omkring stelnummeret i bunden af forruden...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 6 '15
Busimiss
Busimiss Apr 6 '15
Er også interesseret :-)
DeaconWP
DeaconWP Apr 6 '15

Jeg spørger lige min svoger, om han kan føle sig inspireret til at designe og komme med en pris på et layout.

Og evt. en pris på trykning, da der vel skal laves 2 styk af hvert navn.

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 6 '15
Ret beset behøver det vel egentligt ikke at gøres mere kompliceret end en dymosticker. Hensigten er vel blot at kunne blive identificeret og identificere andre fra forum.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 6 '15
Kiefer
Kiefer Apr 6 '15

Gustavfar1: Enig i at det kunne gøres med en dymoetiket. Men vi kunne jo også alle nøjes med en S60 elbil ;-)

Jeg er også med på en lille anonym sticker med Teslaforum brugernavn i et design der passer til bilen.

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 6 '15
Jo jo da ;-)
FrederikC
FrederikC Apr 6 '15
Hvad bare med Teslaforum.Dk istedet for brugernavn? Eller Teslaforum.Dk - brugernavn til dem der gerne vil have det med.
JL
JL Apr 6 '15

En anden mulighed var at få lavet nummerplade holdere med teslaforum.dk skrevet diskret i midten. Det fik vi lavet for mange år siden til forløberen til motorcykelforum.dk

Det koster 69,- kr. her: 

http://dintekst.dk/Produkter/nummerpladerammer/Nummerplade-ramme-med-egen-tekst.html

SQLCPH
SQLCPH Apr 6 '15
Super fed feedback. Der er god stemning for et "rygmærke" ;-) Kiefer: jeg kunne jo godt nøjes med en S60 ;-) og derfor også en dymostrimmel men jeg synes et flot klistermærke er federe.

Det er også en rigtig god ide ned nrplade holder med "Teslaforum.dk - SQLCPH".

Både og eller enten eller?
PNC
PNC Apr 6 '15

Jeg er helt sikkert med.. Men hvordan kommer vi hvidere med dette forslag. Søren bestiller du, eller hvad nu?

Flemming
Flemming Apr 6 '15
Jeg er ogsåmed på ideen, men foretrækker det oprindelige forslag med en lille sticker som kan
Placeres i området omkring stelnummeret i forruden.
SQLCPH
SQLCPH Apr 6 '15
Lad os arbejde videre med sticker ideen. Forslag til layout på en sticker modtages. Der er mig bekendt ikke noget logo til Tesla forum men man kunne jo lave et Tesla T i Teslaforum.dk - SQLCPH. Str? Font?

Hvis folk skulle have lyst (mig selv inkl) til en ny nummerplade ramme bag til med Teslaforum stående og alias så vil jeg gerne foreslå et layout og skrifttype.
Jordvarmekongen
Jordvarmekongen Apr 6 '15
Jeg er også frisk på sticker iden.
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »