Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
SQLCPH
SQLCPH Jun 2 '15

Kalder alle vogne - kalder alle vogne... Overlevering af varerne til vest via Ken med "My Black Little Pony" slog fejl. Jeg gentager: Overleveringen slog fejl. Auktionen er udskudt, jeg holder jer underrettet.

Singh
Singh Jun 2 '15
Citat fra SQLCPH

Hej Singh

Vi mangler et par stykker, så jeg kan godt efterbestille et DIY til din egen cromeramme (fra eks. T-Hansen).

Hvad med Singh (alias) stickers til sideruden?

Hvilke farver skal der på rammen (tekst: Teslaforum.dk)

Ja tak til Alias Sticker(Indvendig) i grå(Det er grå du havde på dit billede på side 10 ikke)?

Er det muligt at få Hvide Tesla logo med sort tekst til DIY ramme?

SQLCPH
SQLCPH Jun 2 '15

We can do it Singh :-)

Du får 1 x SINGH alias til indv montering med gråt logo og grå tekst + 1 x DIY teslaforum sticker til din egen chromeramme, hvidt logo, sort tekst. Pris ialt 70kr. Sendt + 10 kr

KS
KS Jun 2 '15

Det er bestemt ikke fordi jeg ikke ville overlevere til jyderne, men blev nødt til at priotere. Turen fra Østerbro til Kirstinehøj (13 km) igennem byen i dag tog 1 time og 50 minutter. og da LE Pony skulle ud for at have checket hestekræfterne, eller mangel på samme, så måtte det gøres førend turen til Søren, som derfor måtte udskydes til en anden dag..

Skaarup
Skaarup Jun 13 '15
Orh, det så sprødt ud med indvendig montering af "T alias" på dem der monterede det idag! Kan du også bestille til mig SQLCPH? Tænker

(T) SKAARUP

Hvor T'et er rødt og skriften lysegrå.
SQLCPH
SQLCPH Jun 13 '15
Gode tesla-venner :-) interessen for stickers er der fortsat - så jeg laver snarrest et nyt ark og tilmeldingsliste. Så kan vi lave endnu en omgang stickers og evt pladerammer. Tak for træf i dag btw. /Søren

Grasberg
Grasberg Jun 13 '15

Tak i lige måde! Det var en rar og bekræftende oplevelse at gå blandt alle de passionerede Tesla ejere til træffet i dag. Også selvom jeg endnu ikke har fået min egen Tesla - men datoen i slutningen af juli holder stadig. Bilen er nu færdig og sendt fra fabrikken - siger status. Der var en god stemning af pioner-ånd og alle var parat til at hjælpe hinanden. Jeg glæder mig til træffet i september, hvor jeg forhåbentlig kan fortælle lidt om min tur til Alsace i vidunderet. Tak til Ken og de to fra værkstedet (sorry, jeg glemte jeres navne) for at arrangere en superdag. /Per

PS: Jeg er interesseret i stickers - de så supergodt ud.

SQLCPH
SQLCPH Jun 14 '15

Kære alle

Her er listen over uafhentede stickers/rammer:

KLAUS_, Busimiss, Bianco, Pelu, Genild, PerF, 3450RBT, JL, GW, GÜNTELBERG, Lau, Mr Coffee, Raymond, flemming, ICE-AGE, Empty, TESLOID

I kan se jeres ordrer på dette link: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CuEtf4jhlA_UY2TPFmyfYyb-r68pugQCa7EenNKdzxM/edit#gid=0

Kontakt mig på PM så vi kan lave en aftale

/Søren

SQLCPH
SQLCPH Jun 14 '15

Kære Tesla-venner

Interessen er fortsat stor - Så er der igen åbent for fællesbestilling af stickers og nrpladerammer :-)

Hookmaker, Grasberg og kayes står allerede på men tjek lige jeres alias (store/små bogstaver) :-)

I kan bestille:

Aliasstickers til bagerste siderude (den lille trekantede rude)

Teslaforum sticker til bagrude og som noget nyt forventer jeg også at vi kan lave en kurvet sticker til forruden (under stærkt pres af Ken Seitzberg)

Teslaforum sticker til chrome nummerpladeramme ala DIY (kun sticker dvs uden chrome ramme da rammen kan købes i T Hansen).

Sorte nrpladerammer med teslaforumsticker og har stadig lidt på lager med hvidt logo og hvid tekst.

Link øverst til højre i menuen eller her "Bestil stickers"

Sig til hvis der er spørgsmål :-)

vh Søren

Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Jun 14 '15
Comeback
Comeback Jun 14 '15

jeg han ikke skrive mig på :((((

Damhoej
Damhoej Jun 14 '15

Jeg kan heller ikke  :-(

SQLCPH
SQLCPH Jun 14 '15

Den var smuttet - nu er der skriverettigheder?

Klaus_
Klaus_ Jun 14 '15

Var der ikke snak om at stickers'ene kom til jylland på en måde? :)

SQLCPH
SQLCPH Jun 14 '15

Hej Klaus_ Jeg har ikke noteret at du ville have dine med på Ken-diligencen til Jylland. Og varerne er overdraget. Men hvis der er en anden mulighed så kan dine ting også komme med. Jeg har ikke set om der er et mønster i placering hos jer der mangler.

/Søren

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 14 '15

De er på vej og bliver overleveret til mig i morgen af Ken i Nørre Åby på Fyn. Ken kører til Jylland i morgen og hvis I kan få det til at passe kan du evt. mødes med ham og få dine udleveret.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jun 14 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Jun 14 '15

De er IKKE på vej... :-(

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 14 '15

@Søren. Hvor mange snakker vi om at der skal have stickers udleveret fra diligencen?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jun 14 '15
SQLCPH
SQLCPH Jun 14 '15

Hej Gustavsfar - Ken fik vist 3 med (udover din og Kens) mener det er til Lauer, Klaus1981, sthing,

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 14 '15

OK. Lauer holder vist til i Aalborg og Klaus i Skanderborg men ved du hvor sthing holder til?

Skaarup
Skaarup Jun 14 '15
Hvorfor er der nogen der har angivet to farver til Tesla-logo? Fx rød/hvid? Jeg forstår hvis man vil have logo rød og tekst hvid, men farven på aliasset angives i feltet ved siden af?
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »