Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
SQLCPH
SQLCPH Apr 6 '15
@mw helt enig :-) Tforum (med Tesla T) er en god ide. Ser godt ud tror jeg. Jeg spørger lige min ven om et par stick forslag. Mht stiftelse af Tesla klub. Er det ikke næsten det vi allerede har her med teslaforum? Hvordan er klubben anderledes end forum spørger jeg måske dumt?
Klaus_
Klaus_ Apr 6 '15

En kasket, så kan man tage den på når man ankommer på SuC, så signalerer man også at man er "open for small talk" :)

KS
KS Apr 6 '15

@Søren:Enig Klub/Forum ? For mig det samme - vi har jo også arrangementer osv her, og er der nogen der har lyst til at arrangere indkøbsordninger m.v. så er det bare igang.

Med hensyn til Stickers, så et godt T + Forum i fonten emblem Bold D

http://davidocchino.com/portfolio/typography/emblem-font-art/samples.html

Personligt syntes jeg det ville se bedst ud i de små ruder bagerst - måske i en Tesla rød?

Busimiss
Busimiss Apr 6 '15
Og en sommerhat til os kvinder ;-)
KS
KS Apr 6 '15

Hvad med en fælles indkøbsordning hos en tatovør?

:-)

Forummets indlæg er redigeret af KS Apr 6 '15
gw
gw Apr 6 '15
Jeg er frisk på kasket og/eller sticker det er dejligt lige til. Og klub ligeledes omend jeg ligesom sqlcph også er itvivl om forskellen.
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 6 '15
@ken +1 til tattoo ;-o)
tusla
tusla Apr 6 '15

Glimrende ide med en sticker - count me in!

SQLCPH
SQLCPH Apr 6 '15
@ken min ven. To sjæle én tanke. Jeg har også tænkt på at få lavet den der Amager tatovering blot med et stort flot Tesla "T" i rødt på "bagsmækken" læs: ryggen, lige over "udstødningsrøret" læs: #** censureret#**% ;-) tatoveringen kan så passende vises frem til sommer når jeg kravler ned i mine lavtaljede stretch bukser og spidse sko ;-)

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 7 '15
Som du da forstår at udtrykke dig Søren. Det var ikke just behagelige (men yderst morsomme) billeder jeg fik på nethinden efter at have læst dit sidste indlæg :-)
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 7 '15
SQLCPH
SQLCPH Apr 7 '15
@christian: Prøv så at se billedet for dig af både Ken og jeg... ;-) yikes.... tilbage på sporet. Hvis der er en der kan lave et logo med Tforum.dk (bold d) som en vektor fil så kan det skaleres ved print. Hvis det skal være svævende bogstaver bliver de min. 10 mm høje. Klart i rød Ken ;-)
Genild
Genild Apr 7 '15

Søren, jeg er bange for at du er alt for mager til at man får den rette fylde i motivet "møntindkast med gevir". Det gør sig bare bedre på en korpulent murerarbejdsmand, naturligvis i de samme lavtaljede bukser.

Ud over dette yderst relevante bidrag til debatten vil jeg dog ikke lægge skjul på at jeg finden de resterende elementer i ideen virkelig gode, og vil gerne melde mig ind i folden. Jeg kan også godt lide tanken om nummerpladeholderne, så den er jeg med på om muligt.

Jeg har så lige gjort mig den ulejlighed at studere TEsla's hjemside og kan generelt konstatere, at man promoverer "TESLA" logoet væsentlig mere end "T" logoet. Jeg vil derfor anbefale at man vælger at skrive "TESLAforum.dk" frem for "Tforum.dk", der også fejlagtigt kunne linke folk til en side, der faktisk ikke er tilgængelig.

Skulle jeg selv vælge frit fra alle hylder ville jeg dog slet ikke nævne Teslaforum'et sammen med nick name, men i stedet alene lave netop T-logo og så nick a la "T Genild". Reklamen for dette glimrende forum vil jeg så holde rent på nummerpladeholderne, som så også er nemmere at få til rimelige penge når de skal være ens til alle.

Men godt initiativ og jeg er med på ideen.

Mvh Lars 

SQLCPH
SQLCPH Apr 7 '15
Alletiders Lars. Jeg har lige spurgt fruen om hun synes jeg er for tynd til en sådan tatovering. Hun grinede... Jeg tror jeg lader ken stå med den alene ;-)

Ligesom på teslamotors.com og deres afsnit med Tesla gear kunne man godt skrive tesla forum .dk

Enig i din ide med blot teslaforum.dk på nrplade holderen og så en lille sticker med alias som Ken skriver i den lille side bagrude ved ladeporten.

Venter gerne på nogle gode forslag til sticker og nrplade holder ellers må jeg i krig. Logo skriften skal tegnes op da jeg ikke kan finde den i word/pages ;-)
Kiefer
Kiefer Apr 7 '15

SQLCPH: En hurtig søgning på google:

http://fontstruct.com/fontstructions/show/702294

Har du prøvet denne?

/Martin

Genild
Genild Apr 7 '15
Hej igen Søren - med risiko for både hjul og stejle for blasfemi har jeg leget lidt videre med det logo som Tesla har fået kreeret.

Jeg siger ikke at det er perfekt men se det snarere som en inspirationsmulighed til en bogstavering på nummerpladeholdere. Jeg tvivler på at der eksisterer andre end de bogstaver som er indeholdt i original logoet, de er i mine øjne simpelhen for abstrakte til at stilen vil kunne indeholdes i et helt alfabet.

Især er "R" og "K" en hård nød da de for forståelsens skyld nødvendigvis modsat de originale bogstaver tilfører nye vinkler, men min kreativitet rækker ikke til noget mere revolutionerende lige der.

Det hele vil skulle stå på en linie, men lige der blev papiret den begrænsende faktor i mit oplæg.

Giv gerne jeres uforbeholdne mening til kende, da jeg er bange for højder er der alligevel ingen fare for at jeg kaster mig ud fra Vejlefjordbroen.

Mvh Lars
KS
KS Apr 7 '15

@Lars:

Smukt!

Fonten kan ses her:

http://davidocchino.com/portfolio/typography/emblem-font-art/samples.html

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Apr 7 '15

Lækkert. Tror mit logo skal laves om Detailing hvor Eet er et tesla E 

Genild
Genild Apr 7 '15
Takker Ken, men den på linket er så heller ikke korrekt, prøv at kigge på "S" der mangler en sektion i forhold til logo'et.
Men det vil da snildt kunne anvendes i mine øjne (med det rette "S" naturligvis) så der er ikke nogen grund til at genopfinde den dybe tallerken som jeg prøvede.

Mvh L@rs
Lau
Lau Apr 7 '15

God idé, jeg er også med!

SQLCPH
SQLCPH Apr 8 '15

@Lars - det er simpelthen Genild´alt det dér ;-) Nu mangler vi blot at få lavet en digital fil med Teslaforum.dk i ét ord så vil jeg prøve at indhente tilbud på eks. 25 stk hos dintekst.dk

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »