Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
tusla
tusla Apr 8 '15

@SQLCPH: nu ved jeg ikke hvilket program du vil bruge til eksemplerne og om de kan indlæses i Adobe programmerne, men når de er nogenlunde klar vil jeg genskabe dem i Illustrator eller InDesign hvor jeg har meget fine justeringsmuligheder.

Mht. font kan vi i en font editor (f.eks. http://fontforge.github.io/en-US/) rette den lidt til hvis vi ikke er helt tilfredse

JL
JL Apr 8 '15
Det ser rigtig, rigtig godt ud - super arbejde. Jeg er på...
KS
KS Apr 8 '15

Søren - er også på.

Genild
Genild Apr 8 '15
Hej igen
SQLCPH
SQLCPH Apr 9 '15

Nu med emblem bold D og det ser meget bedre ud... Ture - send mig din emailadresse så kan jeg sende dig noget

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 9 '15
Ja nu er det efter min mening helt perfekt :-)
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 9 '15
KS
KS Apr 9 '15

Søren, prøv at skifte S og M ud med font i Emblem C i stedet

SQLCPH
SQLCPH Apr 9 '15

@Ken: Godt forslag - jeg vil prøve det og også sætte emblem D og C op overfor hinanden.

Iøvrigt (til Ture) så kan der skrives på et areal på 14 x 460 mm og dintekst.dk vil gerne have en vektor-fil.

Jeg har ikke forhandlet priser med ham endnu. Any way - så har jeg lige lavet en hurtig doodle til at samle op på de interesserede :-)

EDIT:

DOODLE undersøgelsen er erstattet med rigtig tilmelding se link i topmenuen eller klik her

http://doodle.com/scnsiav9xmhpby96

Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Apr 14 '15
Maho
Maho Apr 9 '15

Udfyldt .-)

gw
gw Apr 9 '15
Udfyldt :)
FrederikC
FrederikC Apr 9 '15

Snakker vi kun til nummerplade ramme? 

Jeg vil (undskyld udtrykket) absolut ikke have nummerplade rammer på min, men en hvid sticker i bagruden kunne måske nok gå.

SQLCPH
SQLCPH Apr 9 '15

@Frederik: Du kan få enten eller - eller begge dele :-) Du kan se alle "options" på doodle linket og selv vælge. De fleste har nummerpladeramme bagerst har jeg set, men hvis du ikke har skal du ikke "tvinges" til det ;-)

Genild
Genild Apr 9 '15

Hej igen Søren

Jeg har lige svaret på din Doodle og krydset af ved "The Full Monty" da jeg fik bekræftelsen er jeg dog blevet en anelse i tvivl om såvel udgiftsniveauet jeg har accepteret samt hvad hele pakken også indeholder (noget af pakken kan godt virke en smule overvældende).

Kommer det automatisk eller skal det afhentes et eller andet sted, jeg tænker lidt på hvis det kommer til hjemadressen og den kun er den bedre halvdel som er hjemme.

Mvh L@rs

FrederikC
FrederikC Apr 9 '15
Citat fra SQLCPH

@Frederik: Du kan få enten eller - eller begge dele :-) Du kan se alle "options" på doodle linket og selv vælge. De fleste har nummerpladeramme bagerst har jeg set, men hvis du ikke har skal du ikke "tvinges" til det ;-)

Hvad skal jeg vælge hvis jeg gerne vil have "Teslaforum.dk" i bagruden ? 

Genild
Genild Apr 9 '15

Frederik:

Er det kun teksten du ønsker eller skal det være inklusiv et billede af alle forummets medlemmer?

Jeg har en god bekendt som lever af at lave skilte og bilfolie - så hvis du er mere konkret i dine behov kan jeg godt checke hende ud.

Relevante forhold er:

Højde på bogstaver

Farve på bogstaver

Baggrund eller enkeltbogstaver (selvfølgelig samlet så de er til at sætte på)

Man skal nok lige være OBS på at det med sikkerhed er en skidt ide at sætte folie ud over varmetråde i bagruden. 

FrederikC
FrederikC Apr 9 '15

Et billede af alle medlemmer kunne da være c00l :P

Men måske det kræver en større bil... høhø

JL
JL Apr 9 '15
@Genild: Good one :-D <br />
@FrederikC: Som jeg har jeg forstået valgene, så kan du enten få kun nummerpladeholder med teslaforum.dk tekst på, kun klistermærke med dit teslaforum alias eller begge dele samlet. Så det du søger er ikke en mulighed - lige nu ihvertfald.
Forummets indlæg er redigeret af JL Apr 9 '15
SQLCPH
SQLCPH Apr 9 '15
Citat fra Genild

Hej igen Søren

Jeg har lige svaret på din Doodle og krydset af ved "The Full Monty" da jeg fik bekræftelsen er jeg dog blevet en anelse i tvivl om såvel udgiftsniveauet jeg har accepteret samt hvad hele pakken også indeholder (noget af pakken kan godt virke en smule overvældende).

Kommer det automatisk eller skal det afhentes et eller andet sted, jeg tænker lidt på hvis det kommer til hjemadressen og den kun er den bedre halvdel som er hjemme.

Mvh L@rs

Hej L@ars :-) Tænk jeg fik dette billede da jeg havde stemt:

Måske din maskine har kikket på hvad du har søgt på og på den måde optimeret reklamerne ;-)

DeaconWP
DeaconWP Apr 9 '15

Så tror jeg alligevel Lars er en sund fyr.

SQLCPH
SQLCPH Apr 9 '15
Citat fra FrederikC
Citat fra SQLCPH

Hvad skal jeg væ

Citat fra FrederikC

Et billede af alle medlemmer kunne da være c00l :P

Men måske det kræver en større bil... høhø

lge hvis jeg gerne vil have "Teslaforum.dk" i bagruden ? 

Alt kan lade sig gøre... men min tanke var et mere diskret alias og så kom der en ide med nummerpladeholderen. da du ikke har nrpladeholder kunne det sagtens være et alternativ.

Du må vurdere hvor stort det skal være som Genild skriver:

Højde på bogstaver

Farve på bogstaver

Baggrund eller enkeltbogstaver (selvfølgelig samlet så de er til at sætte på)

Så får jeg en pris med på det også...

/Søren

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »