Sig til når der skal overføres betaling - indtil videre har du fået et link til bestillingslisten i menuen på forum
Den "sølvgrå" ramme - er det krom look alike?
@Ken: Tusind tak - Bedre link placering kan man ikke få :-) Jeg skaffer et real billede af den sølvgrå-ramme og poster
Jeg er igang med at få lavet en vector-fil og derefter 2 "prøve nrplader i grå og sort" så man kan se hvordan det kommer til at se ud.
Her er et billede af den sølvgrå pladeramme

Martin - du entrerer bare med Frederik og narrer ham til at hjælpe dig med at lægge folie på nummerpladeholderen, ud fra det billede Søren har lagt på lige ovenfor, ser det da ud til nærmest at være en lille hyggetjans.
Hæ hæ Lars, ja det kunne være en ide! :-)....... Hvis ikke Søren liiiige kringler den og udvidder med et par farver :-)
Martin - du entrerer bare med Frederik og narrer ham til at hjælpe dig med at lægge folie på nummerpladeholderen, ud fra det billede Søren har lagt på lige ovenfor, ser det da ud til nærmest at være en lille hyggetjans.
Må jeg foreslå platidip eller Maling :o)
Tak Comeback :-)
Vi er i gang med at lave testprint på både sticker og nrpladeholder. Nr.plade holderen kan laves på 2 måder og vi vil gerne vælge den rigtige :-) Der er lidt prisforskel, lidt ned hvis vi kan bruge folierings metoden.
Så snart vi har set resultatet kommer de evt, justerede priser op og og så giver jeg go til betaling. Men Henrik der har været hurtig på mobilepay får selvfølgelig retur og renter af sin tidlige frivillige indbetaling ;-)
Til jer der endnu ikke har meldt jer til så har Ken lagt linket øverst til højre i menuen "Bestil stickers" :-)
Super fint Søren, det kan kun blive godt det her :-)
Mvh L@rs - som synes at det næsten tangerer jul
HJÆLP... HJÆLP... er der en venlig sjæl i omegnen af kbh nordvest der kan svinge forbi Dintekst.dk og hente 3 stk prøvetryk på vores nr.pladerammer. Jeg er desværre hjemme med syg dreng i dag. Hvis det samtidig er én der skal med til byggetræf imorgen lørdag i Køge så kunne vedkommende tage dem med der. Jeg kommer forbi sidst på eftermiddagen. Hvis det lykkes er det stort :-)
De skal hentes i dag fredag imellem 14-15.30.
Henrik, Tlf. 22 500 175
Rentemestervej 80, 1.
2400 København NV
vh Søren
Raymond: Det ville være stort. Så kan du også se hvordan den sølvgrå ser ud med tekst på og sove på det. Jeg giver ham besked om at du kommer.
Tusind tak og vi ses imorgen i Køge (jeg kommer kun kort forbi efter 16 desværre)
vh Søren