Ser fint ud, Ken :-) Er det en specialudgave? Synes ikke, jeg kan se krom som valgmulighed i bestillingsarket?
/ Eva
@SQLCPH: Har sendt dig 250 for bestillingen, som først nu kunne skrives, da min telefon ikke magtede at håndtere regnearket under min ferie. Jeg har angivet Chrome som een af rammerne, da jeg blev ret lun på den "raritet" efter at have set dem i dag. Håber de kan genskaffes.
Den pris der står vi skal betale, er jo ex. levering. Der skal vel også betales en slat for levering?
Ser godt ud :-) tak empty og kiefer :-) dejligt at møde jer. Imorgen mandag prøver jeg om der kan skaffes flere Chrome rammer. De koster 130 kr og derved lidt mere end de sorte. Prøver at skaffe dem billigere. Ellers bliver det i denne omgang kun sorte med tryk på. Den grå ramme var ikke pæn syntes alle til Køge træf så den udgår. Ligesom med Tesla farverne kan den grå selvfølgelig bestilles off line ;-)
Hej Søren... var di i Køge igår.. i givet fald så missede jeg at hilse på dig. Jeg var der fra 10-14.00.
Torben_E
Søren: Med risiko for at blive anklaget for vægelsind, ubeslutsomhed og inkonsekvens har jeg tilladt mig at revidere mine ønsker en smule på sheet'et.
Jeg vil gerne være eke om om n af dem med den eksklusive kromnummerpladeholder i stedet for sort.
Jeg overvejede faktisk også lidt at rette antallet til 1 styk, men synes måske alligevel at det var så drastisk en beslutning på en højhellig og solrig søndag. Jeg er nemlig blevet gevaldig i tvivl om det overhovedet ser bedre ud med en logonummerpladeholder foran, i øvrigt uanset farve.
Alle billederne fra den sjællandske pusledag er at bagperron'er og det forstærker naturligvis min mistanke om at det slet ikke er sagen med en ny holder foran - nogen der har prøvet at møve en holder på foran??.
Indtil videre beholder jeg dog bestillingen på de to holdere (men er der mangel på dem kan jeg nøjes med én) og så vil jeg se om den forreste kommer på eller snuden forbliver som den er.
Hygge til alle herfra L@rs
Genild: Helt enig, jeg er også blevet enig med mig selv om, at en enkelt bagtil nok er det bedste, og efter at have set krom udgaven er det også den jeg hælder mest til.
SQLCPH: merprisen for Kromudgaven afspejles vist ikke i regnearket?
/Martin