Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
KS
KS Apr 18 '15
Nummerplade ramme i krom med røde bogstaver

egernmus
egernmus Apr 18 '15

Ser fint ud, Ken :-) Er det en specialudgave? Synes ikke, jeg kan se krom som valgmulighed i bestillingsarket?

/ Eva

KS
KS Apr 18 '15
Jo, det var en rest på 2 stk. Søren arbejder på dette som en mulighed!

Jeg syntes det ser smukt ud!
SQLCPH
SQLCPH Apr 18 '15
Ken: det ser godt ud :-) jeg ved nu at vi skal skaffe nogle flere i chrome ;-) er du tilfreds?

Eva: min kontakt der har lavet denne pladeramme havde kun 2stk på lager og kunne ikke skaffe flere :-( Så det var ment som en test. Men den er for sej så nu vil jeg prøve at skaffe nogle flere :-)
SQLCPH
SQLCPH Apr 18 '15
Post på samme tid Ken. Jeg sidder lige midt i Herremiddag men jeg går igang imorgen med at skaffe Chrome pladerammer ;-) godt at se jer i dag
tusla
tusla Apr 18 '15

@SQLCPH: fik I taget nogle billeder af sticker i sidevindue?

Comeback
Comeback Apr 18 '15

SQLCPH
SQLCPH Apr 18 '15
Hej Ture. Jeg havde desværre ikke fået dem med posten :-( PostDanmark arbejder ikke hver dag eller uge for den sags skyld...! Men rammerne, ved hjælp af Raymond som jeg desværre ikke mødte, blev rigtig gode. Teksten skal være 1mm lavere øverst og nederst synes jeg. Jeg må også se om vi kan skaffe nogle flere Chrome rammer:-) det ser jo rigtig godt ud :-) Henrik (comeback) og Ken tog tydeligvis godt imod de to eksemplarer :-)
Lau
Lau Apr 18 '15

@SQLCPH: Nåede jeg med i bestillingen efter var jeg fraværende i for lang tid?

SQLCPH
SQLCPH Apr 18 '15
Hej Lau og andre. Der er ikke lukket endnu. Vi skal lige have skaffet nogle Chrome rammer. Lau du har allerede betalt jo
TvBH
TvBH Apr 18 '15

@SQLCPH: Har sendt dig 250 for bestillingen, som først nu kunne skrives, da min telefon ikke magtede at håndtere regnearket under min ferie. Jeg har angivet Chrome som een af rammerne, da jeg blev ret lun på den "raritet" efter at have set dem i dag. Håber de kan genskaffes.

Maho
Maho Apr 19 '15
Søren, skal vi betale nu? Bare sig til!!
Maho
Maho Apr 19 '15
Ahhhh, så lige at "vent" var fjernet på linket, der er hermed betalt :-)
Empty
Empty Apr 19 '15
Jeg fik lov til at teste den sorte ramme med hvid tekst og rødt Tesla logo.<br />
Forummets indlæg er redigeret af Empty Apr 19 '15
Kiefer
Kiefer Apr 19 '15
Samme her.

/Martin
Klaus_
Klaus_ Apr 19 '15

Den pris der står vi skal betale, er jo ex. levering. Der skal vel også betales en slat for levering?

SQLCPH
SQLCPH Apr 19 '15
Ser godt ud :-) tak empty og kiefer :-) dejligt at møde jer. Imorgen mandag prøver jeg om der kan skaffes flere Chrome rammer. De koster 130 kr og derved lidt mere end de sorte. Prøver at skaffe dem billigere. Ellers bliver det i denne omgang kun sorte med tryk på. Den grå ramme var ikke pæn syntes alle til Køge træf så den udgår. Ligesom med Tesla farverne kan den grå selvfølgelig bestilles off line ;-)
Torben_E
Torben_E Apr 19 '15
Citat fra SQLCPH Ser godt ud :-) tak empty og kiefer :-) dejligt at møde jer. Imorgen mandag prøver jeg om der kan skaffes flere Chrome rammer. De koster 130 kr og derved lidt mere end de sorte. Prøver at skaffe dem billigere. Ellers bliver det i denne omgang kun sorte med tryk på. Den grå ramme var ikke pæn syntes alle til Køge træf så den udgår. Ligesom med Tesla farverne kan den grå selvfølgelig bestilles off line ;-)

Hej Søren... var di i Køge igår.. i givet fald så missede jeg at hilse på dig. Jeg var der fra 10-14.00.

Torben_E 

Genild
Genild Apr 19 '15

Søren: Med risiko for at blive anklaget for vægelsind, ubeslutsomhed og inkonsekvens har jeg tilladt mig at revidere mine ønsker en smule på sheet'et.

Jeg vil gerne være eke om om n af dem med den eksklusive kromnummerpladeholder i stedet for sort.

Jeg overvejede faktisk også lidt at rette antallet til 1 styk, men synes måske alligevel at det var så drastisk en beslutning på en højhellig og solrig søndag. Jeg er nemlig blevet gevaldig i tvivl om det overhovedet ser bedre ud med en logonummerpladeholder foran, i øvrigt uanset farve.

Alle billederne fra den sjællandske pusledag er at bagperron'er og det forstærker naturligvis min mistanke om at det slet ikke er sagen med en ny holder foran - nogen der har prøvet at møve en holder på foran??.

Indtil videre beholder jeg dog bestillingen på de to holdere (men er der mangel på dem kan jeg nøjes med én) og så vil jeg se om den forreste kommer på eller snuden forbliver som den er.

Hygge til alle herfra L@rs

Kiefer
Kiefer Apr 19 '15

Genild: Helt enig, jeg er også blevet enig med mig selv om, at en enkelt bagtil nok er det bedste, og efter at have set krom udgaven er det også den jeg hælder mest til.

SQLCPH: merprisen for Kromudgaven afspejles vist ikke i regnearket?

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Apr 19 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »